حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش پلی استیشن ۵ از امروز رسما آغاز شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | پلی‌استیشن

سونی امروز کنسول بازی مورد انتظار خود یعنی پلی استیشن ۵ یا به اختصار (PS5) را منتشر کرده است. این دستگاه، جانشین PS4 هفت ساله بوده و اکنون برای خرید در بازارهای اصلی فروش پلی استیشن ۵ از امروز رسما آغاز شد. سونی فقط ۲ روز بعد از مایکروسافت که فروش جدیدترین کنسول بازی خود یعنی Xbox Series X را آغاز کرد، پلی استیشن ۵ را راهی بازار کرد.

پلی استیشن ۵

این شرکت ژاپنی هر دو دستگاه جدید یعنی PlayStation 5 Standard Edition و PlayStation 5 Digital Edition را ارایه کرده است. در حالی که نسخه استاندارد 499 دلار قیمت دارد، نسخه دیجیتال کمی ارزان تر بوده و 399 دلار قیمت دارد.

پیش خرید کنسول پلی استیشن ۵ از سپتامبر آغاز و به سرعت تمام شد. این شرکت گفته است که این کنسول بازی در روز عرضه در فروشگاه های فیزیکی موجود نخواهد بود و فقط از طریق فروش آنلاین در دسترس است.

پلی استیشن ۵

پلی استیشن ۵

در مورد در دسترس بودن در ایالات متحده، لیست PS5 در Target می گوید که “این فقط با خدمات Drive Up یا Order Pickup در دسترس است”. از طرف دیگر ، Walmart اعلام کرده است که کنسول ها “در ساعت 12:00 ، 3:00 ، 6:00 ، 9:00 بعدازظهر” برای خرید آنلاین در دسترس خواهند بود. همچنین از طریق NewEgg ، Amazon و GameStop برای خرید در دسترس خواهد بود.

به نظر می رسد سونی با توجه به فصل تعطیلات، ارایه پلی استیشن ۵ و تقاضای بیشتر برای سرگرمی در خانه در میان همه گیری COVID-19 ، انتظار افزایش فروش زیادی را دارد. اخیراً، این شرکت گفته بود که انتظار دارد بیش از 7.6 میلیون دستگاه PS5 تا پایان مارس 2021 بفروشد.

از طرف دیگر، شرکت تجزیه و تحلیل داده آمپر آنالیز مستقر در انگلستان پیش بینی کرده است که سونی می تواند حدود 17.9 میلیون واحد از کنسول های PS5 را تا پایان سال 2021 و بیش از 67 میلیون دستگاه را تا سال 2024 به فروش برساند.

شما پلی استیشن ۵ را دوست دارید؟ برای خریدش برنامه ریزی کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

برم سفارش بدم🙃🙃🙃🤦‍♂️

Mahdi

چقدر بده کنسولی که ۵۰۰ دلار قیمتشه رو با دلار ۴۰ تومنی واست حساب کنن

pooria

چقدر بده تو مملکتی زندگی کنی که حقوق یک کارمند 200 دلاره

MohammadFarhaadi

بد نیست مملکت لا صاحبتن!!!
علامت تنویر نداشت کیبردم ببخشید

Milad7

اژدها وارد میشود… 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)