حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۹ 5G شاید فردا معرفی شود

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | ردمی، شایعات

درباره ردمی نوت ۹ 5G اخبار متنوعی شنیدیم. به نظر می رسد که ردمی تصمیم گرفته سری ردمی نوت ۹ را که در چین ارایه نکرده بود را با یک ارتقا خوب در چین ارائه کند. طبق یک گزارش جدید گفته می شود که ردمی نوت ۹ 5G شاید فردا معرفی شود.

ردمی نوت ۹ 5G

دیروز بود که برای شما نوشتیم سری جدید ردمی نوت ۹ 5G به زودی ارایه می شوند. طبق تیزر تبلیغاتی لو وایبینگ که معاونت شیائومی و مدیر کل ردمی است، شاید همین فردا شاهد معرفی ردمی نوت ۹ 5G و مدل High Edition آن باشیم. فردا یعنی چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹.

این موضوع با تصویری که به نظر می رسد از یکی از دو گوشی که قبلاً درز کرده، در شبکه اجتماعی Weibo ارائه شده است. گوشی های Redmi Note 9 5G و Redmi Note 9 Pro 5G هفته گذشته در TENAA مشاهده شد و برخی مشخصات اصلی نیز فاش شد.

هر دو این دستگاه ها می توانند 5G باشند و ممکن است با یک سنسور اثر انگشت جانبی مجهز شوند. ممکن است برای هر یک از آنها چندین رنگ وجود داشته باشید.

با توجه به لیست TENAA نسخه اصلی را می توان Redmi Note 9 5G دانست. این دستگاه با صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD در رزلوشن FHD+ با نسبت ابعاد 20:9 مجهز می شود. دوربین سلفی در یک سوراخ قرار دارد که به جای مرکز نمایشگر، در گوشه آن قرار داده می شود.

این تلفن ممکن است با باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپری همراه باشد و ممکن است با شارژر سریع 22.5 وات عرضه شود. طبق لیست TENAA، یک چیپست Dimensity 800U شاید این دستگاه را تغذیه کند و ممکن است در سه نوع مختلف حافظه و ذخیره سازی از جمله ۴+۶۴ در کنار ۸+۱۲۸ و ۸+۲۵۶ گیگابایت موجود باشد.

طیق معمول و عادت همه دستگاه های جدید، ممکن است یک دوربین عقب سه گانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی پیدا کنید. Redmi Note 9 5G ممکن است با MIUI 12 که روی اندروید ۱۰ اجرا شود.

گوشی Redmi Note Pro 5G (پیش از این با نام High Edition شناخته می شد) همانطور که از نامش پیداست، می تواند در بین این ۲ دستگاه، دستگاه برتر باشد. وجود لیست در TENAA به حضور یک صفحه نمایش 6.67 اینچی با LCD IPS با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و وضوح +FHD اشاره دارد. اما این یکی برخلاف نسخه پایه، ممکن است با سوراخ دوربین سلفی در یک تراز وسط قرار داشته باشد.

ممکن است باتری 4720 میلی آمپری را در این گوشی مشاهده کنید که شاید با شارژر سریع 33 وات سریعتر در جعبه عرضه شود. این تلفن می تواند توسط یک چیپست اسنپدراگون 750G تأمین شود، زیرا اعتقاد بر این است که می تواند یک دستگاه ری-برند شده جدید از Mi 10 Lite باشد و برخی تغییرات را در این جا انجام دهد.

از نظر حافظه ها باید بگوییم ممکن است سه مدل مختلف داشته باشید. ترکیب 6+64، 8+128 و 12+256 ممکن است. این تلفن ممکن است از کارت MicroSD پشتیبانی کند و ممکن است با رابط کاربری MIUI روی اندروید ۱۰ ارائه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی نوت ۹ 5G جدید هستید؟ البته همانطور که گفتیم عرضه جهانی آن هنوز مشخص نیست و فعلا برای بازار چین رونمایی خواهند شد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

کاش شیائومی همه ی گوشی های تو گلوبال بود.
اگه این اتفاق می‌افتاد مطمئنم از سامسونگ هم پر فروش تر میشه و رتبه اول رو میگیره.

SHREK

مخصوصا K30 ultra

Taha

زدی به هدف 😉👍👌

Mahdi

امتیاز صدای پیکسل ۵ هم اومد ۶۸ و برابر با پیکسل ۴ و نوت۲۰الترا

Mahdi

خب چه کاریه آخه همون سری ردمی ۱۰ ایکس کافیه

Milad7

در صورتی که قیمت پایینی داشته باشه در رنج گوشی های اقتصادی میتونه موفق عمل بکنه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)