حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت لود بازی ها در پلی استیشن ۵ چقدر سریع تر از پلی استیشن ۴ است؟

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | پلی‌استیشن

سه هفته پیش بود که درباره سرعت لود پلی استیشن ۵ در بازی Devil May Cry 5 با هم صحبت کردیم و واقعا عالی بود. حالا که این کنسول برای اصحاب رسانه ارسال شده است، بررسی های خوبی روی آن صورت گرفته و ما می خواهیم اینجا ببینیم که سرعت لود بازی ها در پلی استیشن ۵ چقدر سریع تر از پلی استیشن ۴ است؟

سرعت لود بازی ها در پلی استیشن ۵

پیش از هر چیز باید بدانید که این مقایسه بین پلی استیشن ۵ و نسخه پایه پلی استیشن ۴ (نه مدل پرو یا اسلیم) است. به همین دلیل حتی اختلاف بیشتر است. البته که مقایسه صحیحی است چون احتمالا در آینده پلی اسنیشن ۵ نسخه بهبودیافته داشته باشد.

پلی استیشن ۵

پلی استیشن ۵

می دانیم که پردازش گرافیکی و عمکلرد پلی استیشن ۵ هم نسبت به پلی استیشن ۴ پیشرفت خیلی خوبی دارد. علاوه بر عملکرد، همانطور که در جدول بالا می بینید تغییر بزرگ دیگر در PS5 زمان لود بازی هاست.

این کنسول تجسم همان چیزی است که سونی از آن به عنوان “SSD با سرعت بالا” یاد می کند. نتیجه آن بازی هایی است که بسیار سریعتر در مقایسه با PS4 لود می شوند. با بازی Spider-Man: Miles Morales که یک بازی بین نسلی (Croess-Gen) است، در PS5 توانستم در 17 ثانیه بازی را شروع کنم. این در مقایسه با یک دقیقه و 27 ثانیه در PS4 واقعا سریع تر است. تفاوت در زمان لود بازی ها متفاوت بود، اما به طور کلی، بازی ها با سرعت بیشتری در PS5 لود می شوند.

نظر شما درباره این پیشرفت در پلی استیشن ۵ چیست؟ اگر علاقه مند هستید می توانید از لینک منبع، نقد و بررسی این کنسول محبوب سونی را ببینید و بخوانید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

سری X💪💪💪💪

Mahdi

با موبایل گیم بزنیم راحت تریم 😂😂😂

Milad7

😐 😐 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)