حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی دسته Dual Sense پلی استیشن ۵ و مقایسه با دسته Dual Shock پلی استیشن ۴ را ببینید

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | پلی‌استیشن

یکی از جذاب ترین ویژگی های PS5 قابلیت دسته جدید آن است که با ماشه های انطباقی یا “Adaptive Triggers” خود سناریوهای مختلفی را در بازی را به شما القا می کند. اگر درباره این موجود کنجکاو هستید، بیاید تا با هم کالبدشکافی دسته Dual Sense پلی استیشن ۵ و مقایسه با دسته Dual Shock پلی استیشن ۴ را ببینیم.

دسته Dual Sense پلی استیشن ۵

به تازگی TronicsFix یک دسته DualSense را کالبدشکافی کرده است تا به ما نگاهی به عملکرد ماشه های انطباقی آن و سایر اجزای داخلی دستگاه بدهد. ویدیوی کابدشکافی نشان می دهد که چگونه سیستم ماشه از چندین چرخ دنده برای تغییر مقاومت خود استفاده می کند و به دسته امکان می دهد تا احساسات مختلف مانند احساس کشیدن کمان یا استفاده از سلاح را شبیه سازی کند.

اجازه بدهید این ویدیو را با هم ببینیم:

 

جدا از اینکه یک نگاه اجمالی به مکانیسم پیچیده ماشه می اندازیم، این ویدیو کالبدشکافی، دسته دوال سنس را با دسته DualShock 4 مقایسه می کند. ویدئو نشان می دهد که DualSense باتری بیشتری نسبت به مدل قبلی خود دارد و به احتمال زیاد می تواند از ویژگی های پیشرفته خود در مدت زمانی مشابه با نسل قبلی پشتیبانی کند. موتورهای ویبره، مادربرد و تراشه های DualSense نیز بزرگتر هستند، که با توجه به بازخورد واضح تر کنترل کننده، تعجب آور نیست.

دکمه های آن دارای سیستم بالشتک دوتایی است که در کنترل کننده های قبلی یافت نمی شود. تیم پلی استیشن از همان جوی استیک آنالوگ موجود در DualShock 4 استفاده کرده است ، و همانطور که TronicsFix یادداشت می کند ، این بدان معنی است که آنها همچنین می توانند به مشکلات قبلی حساس باشند.

ماشه های انطباقی DualSense و Haptic Feedback پیشرفته می توانند احساس عمیق تری از غوطه وری در بازی داشته باشند که نسل قبلی آن توانایی آن را ندارند. در مصاحبه اخیر، جیم رایان، مدیرعامل Sony Interactive Entertainment گفت که Haptic Feedback ​​همراه با سایر فن آوری ها مانند 3D Audio ، می تواند “غوطه وری در بازی را به مرحله بعدی” در دست توسعه دهندگان بزرگ بازی قرار دهد.

نظر شما چیست؟ دسته پلی استیشن ۵ را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

واقعا پشم ریزونه 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)