حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قفل هوشمند درب شیائومی با فناوری تشخیص چهره ۳ بعدی مشابه Face ID ارایه می شود.

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | شیائومی

شیائومی یک تولید کننده برتر چینی با اکوسیستم بسیار بزرگ است. بسیاری از افراد شیائومی را “یک شرکت تلفن های هوشمند” می دانند. با این حال Xiaomi خیلی بیشتر از این است. امروز خبر می رسد که قفل هوشمند درب شیائومی با فناوری تشخیص چهره ۳ بعدی مشابه Face ID ارایه می شود.

قفل هوشمند درب شیائومی

قفل هوشمند درب شیائومی

قفل هوشمند درب شیائومی

همانطور که گفتیم این شرکت فقط تلفن های هوشمند تولید نمی کند، بلکه طیف وسیعی از محصولات را تولید می کند که بسیاری از آنها هیچ ارتباطی با تراشه ها و نرم افزارها ندارند. به عنوان مثال، شیائومی کوله پشتی ، کفش ، کیف پول ، کاپشن و غیره هم دارد. وقتی صحبت از قفل های هوشمند درب می شود، شیائومی در این کار تازه وارد نیست. تجربه آن در این زمینه بیش از دو سال است. امروز این شرکت رسماً Smart Door Lock Pro را معرفی کرد.

پوستر Smart Door Lock Pro در دسته شیائومی Smart Life رسمی در Weibo نشان می دهد که این شرکت این محصول را از ۱۴ آبان ۹۹ به بازار عرضه خواهد کرد. با قضاوت از پوستر، شعار تبلیغاتی محصول این است: “قفل درب در جای خود قرار ندارد، یک قدم (اشاره به پیشرفت) در جای خود قرار دارد”.

با نگاه به پوستر، به نظر می رسد که این دستگاه دارای یک دوربین جلو است. این گمانه زنی ها را افزایش می دهد که ممکن است این دستگاه از تشخیص چهره پشتیبانی کند. با توجه به اینکه در حال حاضر محصولات قفل درب هوشمند وجود دارد که از تشخیص چهره پشتیبانی می کنند، احتمالاً Xiaomi Smart Door Lock Pro از این ویژگی استفاده خواهد کرد. قفل های درب تشخیص چهره فقط از اثر انگشت، گذرواژه و سایر روشهای باز کردن قفل پشتیبانی می کنند. قفل درب هوشمند از راحتی بالاتر و ویژگی های ایمنی بیشتری مانند شناسایی انتخاب قفل و هشدار دهنده برخوردار است.

البته هنوز تایید نشده است که این ویژگی تشخیص چهره دقیقا مانند Face ID اپل به صورت ۳ بعدی است یا تشخیص چهره ۲ بعدی با دوربین معمولی خواهد بود اما منبع مطلب به Face ID اشاره دارد. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

نظر شما درباره این ایده چیست؟ به نظر که کارها را راحت تر می کند.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قیمتش چنده

SHREK

همچنین در بحث عملکرد گرافیکی نیز 16GB حافظه RAM در کنار پردازنده گرافیکی NVidia GeForce امکان اجرای تمامی بازی‌های مدرن ر ا بدون کمترین مشکل به شما می‌دهد.😑😑😑مدرن؟ بدون کمترین مشکل؟ 🤔 MX250؟ D15؟

SHREK

با دیس های خود میت بوک D15 قوی تر کنین. 😂😂😂الان با دیس دادن به من به سخت افزار D15 اضافه میشه😂😂

Taha

حاجی ول کن دیگه اگه دیس اذیتت می‌کنه برم وی پی ان بزنم لایکاتو کنم ۱۵ تا.

m.b

عملکرد گیمینگ mate 40 pro هم اومد… البته بازی با بازی فرق داره اما گویا رو حالت عادی پایدارتر از حالت پرفورمنس عمل میکنه…
رو حالت پرفورمنس خوب شروع میکنه اما خیلی زود گرم میشه و عملکرد افت پیدا میکنه…
اما در حالت عادی عملکرد گیمینگش حداقل رو اون بازی‌ که من تستشو دیدم حتی کمی پایدار‌تر از اسنپدراگون 865 بود… راجب مصرف در بازی ها تا تست های بعدی باید صبر کنیم اما مصرف مختلط(شبیه تست های یوتیوب) شامل چندرسانه‌ای و بازی و تبدیل فیلم و…ش اومد… نتیجه متوسط رو به پایین… عکسشو میذارم ببینید…

comment image

Milad7

خیلی هم خوووب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)