حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح رایگان خدمات نرم‌افزاری گوشی‌های سامسونگ

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، سامسونگ

شرکت سامسونگ الکترونیکس کلیه خدمات  مربوط به بروزرسانی نرم‌افزاری گوشی‌های هوشمند خود را به صورت رایگان در مراکز مجاز تعیین شده ارائه می‌دهد.

این طرح در نتیجه‌ نیازسنجی‌های انجام شده از کاربران گوشی‌های سامسونگ اجرا می‌شود که درخواست‌هایی برای بروزرسانی نرم‌افزاری داشتند. طی بررسی های صورت گرفته در ماه‌های گذشته، کاربران بسیاری نیاز به دریافت نسخه بروزرسانی شده و اصل سیستم عامل گوشی خود داشته‌اند، در همین جهت شرکت سامسونگ این امکان را برای کاربران  فراهم آورده تا با مراجعه حضوری در مراکز خدمات مجاز تعیین شده آخرین نسخه سیستم عامل گوشی خود را دریافت کنند.

این طرح به مدت محدود و تنها در مراکز مجاز و مشخص شده سامسونگ انجام می‌پذیرد و شامل بروزرسانی نسخه سیستم عامل تمام گوشی‌های سامسونگ می‌شود.

شایان ذکر است که بروزرسانی سیستم عامل در اکثر گوشی‌ها به طور خودکار انجام می‌شود و این دسته از کاربران نیازی به مراجعه به مراکز خدمات ندارند، این طرح مختص آن دسته از کاربرانی است که بروزرسانی گوشی آنها به شکل خودکار انجام نمی‌شود.

دریافت قابلیت‌های جدید، رفع اشکالات نرم‌افزاری و ارتقا عملکرد و افزایش سرعت گوشی از مزیت‌های بروزرسانی سیستم عامل گوشی‌ است که با شرکت در این طرح برای تمامی کابران گوشی‌های سامسونگ قابل دریافت است.

اگر تمایلی به استفاده از خدمات رایگان نرم‌افزاری سامسونگ داشتید، ابتدا از عدم دریافت خودکار بروز‌رسانی سیستم عامل مطمئن شوید و پس از تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات شخصی خود با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب از طرح رایگان خدمات نرم‌افزاری استفاده کنید.

کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ همچنین برای حل مشکلات فنی و طرح سوالات خود می‌توانند از طریق راهکارهای آنلاین به رفع مشکل خود اقدام کنند. گفت‌وگوی آنلاین با کارشناس فنی در سایت سامسونگ، ارسال ایمیل، برنامه کنترل از راه دور Smart Tutor و اپلیکیشن Samsung Members از جمله خدمات دیجیتالی سامسونگ هستند که پشتیبانی از راه دور و بدون دردسری را به مشتریان موبایل این شرکت ارائه می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات طرح رایگان خدمات نرم‌افزاری گوشی‌های سامسونگ و اطلاع از مراکز ارائه دهنده این طرح می‎توانید با شماره تلفن 021-42132 تماس گرفته و یا به صفحه اختصاصی این طرح در وبسایت سامسونگ به نشانی www.samsung.com/iran/support/newsalert/120161 مراجعه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

اگر فن بوی وجود نداشت همچیز زیبا تر بود…
#series X
#همه_گوشی_ها_ضعف_دارن
#…

Farcry

اسپم: durbillity test جری برای آیفون ۱۲ پرو اومده به شدت فریم مقاومی داره و هیچ جوره حتی یه درجه هم خم نمیشه.کانال phonebuff هم دراپ تست آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو رو بررسی کرده مثل اینکه آیفون ۱۲ فقط سطح جلویی نمایشگر سرامیک شیلد داره و آیفون ۱۲ پرو هم سطح جلویی و هم سطح پشتیش از جنس سرامیک شیلد هست. https://www.youtube.com/watch?v=kJPrgIQeneQ آیفون ۱۲ پرو سطح پشتی و جلوییش و آیفون ۱۲ سطح جلوییش بالای ۱۰ بار از ازتفاع ۱ متری تست شدن و هیچ گونه صدمه ای ندید (حتی یه ترک ریز هم نخورد!) سرامیک شیلد توی دراپ تست ها فوق العاده خوب ظاهر شده و توی کمتر دراپ تستی هست که بشه بهش آسیب وارد کرد

Farcry

آقای عطایی اینم پوشش بدید: https://www.youtube.com/watch?v=kJPrgIQeneQ آیفون ۱۲ پرو بین همه گوشی ها توی کانال phonebuff بهترین عملکرد رو داشته.

persepolis

اره فریمش انقدر تیزه که به عنوان پوست کن میشه انتخابش کرد
این همون گوشیه سری 11 است با چند مشخصه
همان پردازنده ها فقط 5 نانو شده
همان کاربرد ها فقط باتری ضعیف تری داره.
فناوری نداری در کارخونت را اپل ببند
شرکت ترلیون دلاری
نترکونی فناوری را اپل جان…

Farcry

آخه تو ساختار و معماری پردازنده میدونی؟؟ کرین ۹۰۰۰ با اون همه تبلیغ و بوق و کرنا اونم توی حالت پرفورمنس مود که دمای گوشی و مصرف باتری بالا میره تازه امتیاز های تک هسته ای و چند هسته ای A13 سال پیش اپل رو گرفته.همون فریم تیز که تو میگی سال بعد توی محصولات هوآوی استفاده میشه.هوآوی همیشه دنباله رو اپل بوده دو ماه بعد از معرفی آیفون x یه نوا ۳e با همون ناچ و طراحی پشت داد بیرون،تا اونایی که آیفون x ندارن بیان با خربد نوا ۳e پز بدن

persepolis

خخخ
پردازنده گرافیکیش قدرتمند باشه نسبت به cpu طبق نظر من بوده.😎

SHREK

کسانی که موافق رفتن من از سایتن👍نیستن👎
(استفاده از سیم چین مجاز)
# ##

SHREK

پایان رای گیری تا ساعت 9

S AH

باحالی

SHREK

🌹🌹🌹

SHREK

تا همینجا کافیه میمونم مرسی از همه. 🌹🌹🌹

Milad7

ممنون س ی ن ا 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)