حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک تغییر طراحی بزرگ در ویندوز ۱۰ سال ۲۰۲۱ در راه است

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | Windows

ویندوز ۱۰ مدت هاست که ظاهر کلی یکسانی دارد. به جز تغییرات در منو استارت موضوع متفاوت دیگری نمی بینیم. حالا گفته می شود که یک تغییر طراحی بزرگ در ویندوز ۱۰ سال ۲۰۲۱ در راه است.

ویندوز ۱۰ سال ۲۰۲۱

ویندوز ۱۰ سال ۲۰۲۱

ویندوز ۱۰ سال ۲۰۲۱

حتی اگر مایکروسافت در سال جاری دو به روزرسانی عمده برای ویندوز ۱۰ ارائه داده است، اما طراحی کلی و تجربه کاربری آن همان است. طبق گزارش جدید، مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای ارائه یک طراحی جدید رابط کاربری (UI) بزرگ برای ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۲۱ است.

این پروژه با نام رمز “دره خورشید” شناخته شده و انتظار می رود در فصل تعطیلات 2021 منتشر شود. مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای احیای مجدد ویندوز ۱۰ با تغییرات اساسی در منوی Start ، Action Center و File Explorer ، انیمیشن های جدید برای fluid UX ، ویژگی های جدید و موارد دیگر است.

در حال حاضر جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰ همان آپدیت اکتبر ۲۰۲۰ است که استارت منو جدید را ارایه می کند. آپدیت ویندوز ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰ برای کاربران ارایه شده است. این بروزرسانی  علاوه بر انبوهی از ویژگی های جدید، یک طراحی استارت منو تازه را نیز ایجاد می کند. سایر تغییرات کلیدی شامل، UI جدید برای عملکرد ALT + Tab و البته مرورگر Edge است.

قابل توجه ترین تغییر، استارت منو دوباره طراحی شده است که اکنون به جای کاشی های رنگی پررنگ غیرشفاف که قبلا مشاهده کرده اید، با کاشی های شفاف همراه خواهد بود.

این تغییر کردن و تفاوت طراحی، از نظر عملکرد هیچ تغییری نمی کند اما با کاشی هایی که با تصویر زمینه یا چیزهای روی دسکتاپ، ترکیب می شوند، تجربه بصری متفاوتی را ارائه می دهد. مایکروسافت همچنین احساس می کند که طراحی جدید به کاربران کمک می کند تا برنامه های خود را به راحتی پیدا کنند.

منتتظر طراحی جدید ویندوز ۱۰ هستید؟ فکر می کنید که می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

باید جالب باشه.

SHREK

واقعا سیستم پیشنهادی watch dogs legion مسخره بود. GTX 970 بعد از 30 دقیقه کرش کرد!! 😂 بازی روی 1080P حداقل نیاز به GTX 1660TI داره تا روی Low و 45 FPS اجرا بشه. تبریک میگم😂😂👍اینم بهینه سازی…

ترنج ترنجی

خدایی از XP بیس تعاملی ویندوز یکسان بوده 😑 واقعا یه تغییر اساسی لازمه

m.b

تا اومدیم اینو دانلود کنیم خبر خوشگلتر بودن بعدی اومد😒😢…

Mahdi

خب اونم دانلود کن 😂

m.b

مگه نقل و نباته؟
کل فایلامو باید قبل عوض کردن هر ویندوز دستکاری و راس و ریس کنم…

Mahdi

هنوز چندماه تا ۲۰۲۱ مونده و کی میدونه شاید آخرای ۲۰۲۱ اومد

Milad7

ولی برای من هیچی زنده یاد Xp نمیشه 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)