حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی محبوب ترین برند موبایل در روسیه است

نوشته

3 سال قبل | 30 دیدگاه | تحلیل بازار، شیائومی

طبق گزارشی از یاندکس، شیائومی در ۴ سال گذشته به محبوب ترین برند تلفن های هوشمند در روسیه تبدیل شده است. نظرسنجی “برند مورد علاقه روسی” از سال ۲۰۰۸ سالانه انجام می شود. این نظرسنجی در شهری با بیش از ۱ میلیون نفر جمعیت در روسیه صورت می گیرد که از بین آن ها 1500 نفر از ساکنان 18 تا 55 سال در نظرسنجی آنلاین شرکت کردند. به این ترتیب مشخص شد که شیائومی محبوب ترین برند موبایل در روسیه است.

محبوب ترین برند موبایل در روسیه

برند Yandex یک شرکت شناخته شده است که جدا از بسیاری از خدمات، تحقیقات بازار را نیز انجام می دهد. این بار محبوبیت برای تلفن های هوشمند روسی را بررسی کرد. یکی از اهداف اصلی این بود که بفهمیم محبوب ترین تلفن های هوشمند در میان روس ها در ۱۰ سال گذشته چیست. این نظرسنجی از داده های کلیک کاربران فروشگاه آنلاین از اول ژانویه 2010 تا 18 اکتبر 2020 استفاده می کند.

یاندکس

یاندکس

کارشناسان معتقدند که 10 سال گذشته “تکامل” برندها در بازار تلفن های هوشمند را نشان داده است. محبوب ترین برند گوشی های هوشمند در سال 2010 نوکیا بود. اما خیلی زود توسط سامسونگ و اپل کنار رفت. بعدا، در سال 2016 سامسونگ و اپل توسط شیائومی کنار رفتند. این اولین سالی بود که این شرکت چینی وارد این بازار شده بود.

از سال 2016 شیائومی از اپل پیشی گرفت و با Redmi 4 Prime و Redmi Note 3 Pro مقام های اول و دوم را به خود اختصاص داد. یک سال بعد، شیائومی بار دیگر در صدر لیست قرار گرفت. در سال 2018 ، تلفن های هوشمند شیائومی در رتبه هشتم قرار گرفتند. اما در سال 2019 ، ردمی نوت 7 مقام اول رده بندی فروش را به خود اختصاص داد. کارشناسان خاطرنشان می کنند که تلفن های هوشمند چینی به دلیل قابلیت اطمینان و قیمت محبوبیت زیادی دارند.

علاوه بر این طبق داده های بازار یاندکس، 28 درصد از روس ها امسال Xiaomi را هنگام خرید تلفن هوشمند برای اولین بار در نظر می گیرند. در عین حال 22٪ سامسونگ و تنها 19٪ اپل را در نظر می گیرند.

همچنین خبر دیگری از این منبع دریافت کردیم. این منبع ادعا کرد که شیائومی و هواوی در میان 20 شرکت برتر در روسیه هستند. در همین راستا، شیائومی از سال 2018 به طور مداوم در حال صعود است. در سال 2018 ، برای اولین بار به عنوان 20 برند برتر انتخاب شد و در رتبه 11 قرار گرفت و تا سال 2020 به 7 رسید. انتظار می رود هواوی تجربه شیائومی را تکرار کند. در سال 2020 هواوی برای اولین بار در بین 20 برند برتر انتخاب شد و در رتبه سیزدهم قرار گرفت.

رتبه های شیائومی بالاتر از کوکاکولا ، ال جی ، زارا ، پوما و H&M است. هواوی از اوستین و مک دونالد ، بی ام و ، پپسی ، ایسوس ، ریبوک و لوی پیشی گرفت.

نظر شما درباره علاقه مندی روس ها به شیائومی و هواوی چیست؟ هر چند که نظر سنجی خیلی گسترده و قابل اتکایی به نظر نمی رسد اما داده های بیراهی ندارد.

اشتراک در
اطلاع از
30 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

Watch dogs legion روی RTX 3080 با حداکثر تنظیمات گرافیکی 30 fps و با حداقل تنظیمات(4K) فقط 100 FPS 🙄🙄گرافیک 2060 با 1080P روی حداکثر 37 fps و حداقل تنظیمات گرافیکی 64Fps و GTX 1060 با حداکثر (FHD) فقط 23FPS و حداقل 52fps. مشخصه که این بازی هیچ پیشرفتی نداشته😂😂😂4K😭. و 2K😢 و1080🙄و 720😏👍مبارکه. از الان باید به فکر سری S باشم. 😅

TheFreeCritic

امده باش که باید روی 480p پلی بدی

AŁɪ

خخخخ خدایی تورو میبینم نا خود آگاه خندم میگیره .
اون زمان که کنسول بازا بازی های نسل قدیم رو نهایت ۳۰ فریم بازی میکردن‌.
پیسی بازا بالای ۱۰۰ فریم 4K بازی میکردن…
الانم کنسولا در برابر پیسی دقیقا همین رویه رو داره .
/////////////////////////
در ضمن سیستم پیشنهادی این بازی سس شعره .

AŁɪ

راستی اینم بگم که پیسی های نسل قبل روی همون ۱۰۸۰p بازی میکردن نه 4K و اگه خدایی نکرده میخواستی 4K بازی کنی فریم به حدی کاهش پیدا میکرد که بخاطر داغی زیاد کنسول و صدای هواپیمای فن کنسول مجبور بودی رزولوشن بازی رو بیاری پایین اونم با اون فریم دهی داغون ‌‌‌

SHREK

کنسول نسل قبل نمیشد Resolution تغیر بدی. بعد از اون تستش امده و نشون میده که سیستم پیشنهادیش کاملا درسته! RTX 3080 فقط 30 فریم میده که نشون میده این بازی اصلا بهینه نیست. جالبه که روی PS5 هم 30 فریم میده!نزدیک 20 ترافلاپس اختلاف! البته بازم تا روز عرضه باشید صبر کرد شاید آپدیت درایور مشکل حل کنه! بازم میگم گیم ها برای PC بهینه نیستن.

SHREK

باشید=باید

AŁɪ

Rtx 3080 سی فریم میده ؟؟ باشه بهش میگم 🙁🤣
روی 8k بگی درسته 🙂

AŁɪ

منظور این بود کنسول در حالت اتومات بسته به رزولوشن ال سی دی یا مانیتور رزولوشن رو تعیین میکرد .

AŁɪ

یعنی موقع داغ کردن زیاد اتومات می‌رفت روی فول اچ‌دی

SHREK

تست یوتیوب که روی 4K حداکثر 30 فریم بود ولی بازم تا انتشار صبر میکنم. PS4 معمولی که اصلا 4K پشتیبانی نمی‌کرد.! فقط PRO بود که اونم گیمهای خیلی خیلی محدودی بودن که 4K پشتیبانی می‌کرد.

rad 007

عالی بود اطلاعات خوبتون

Taha

Гзщвхяыцени жхаус щбхчФэ

1234567890

Вам скучно?

Taha

Шщмчщззж✌️👌

Mahdi

خب معلومه چین و روسیه…

V800B

شیا هم هرجا کشور فقیر اوله یا دوم
روسیه کشور فقیری هستش
نسبت ب این هم حجم گاز و نفت
همین پیشرفت کمی هم که دارن بخاطر اینه ک دین شون اسلام نیس وگرنع الان از ما بدتر اینا بودن

Mohammadr

یه سرچ لازم بود تا با جمله ی
“روسیه رتبه پنجم از لحاظ برابری قدرت خرید را داراست”
طرف بشی…….

درباره اظهار فضلت درباره اسلام باید بگم که علی رغم حرف های خودتون که دم از احترام به سایر عقاید و آزادی بیان میزنین، داری توهین میکنی و در جوابت:
اندرونزی هم 86 درصدش مسلمان هستن، برو ببین با اون جمعیت و وسعت کمش، تو اقتصاد دنیا چه رتبه ای داره
اسلام دارند بیشترشون نه؟برو ببین چقد در سال بودجه نظامیشه

#کسانی_که_فکر_می_کنند_در_کشور_اسلامی_درحال_زندگی_هستن

afsoon

فاز اونی که میگه روسیه کشور فقیر هست چیه ؟ روسیه با اقتصاد یک و سه دهم تریون دلاری دهمین اقتصاد دنیا هست و کف حقوق مردمش هفتصد و سی دلار هست ..یه فکری برای خودت کن که واسه درآمد پنجاه دلار در ماه جون میکنی 😂 ضمنا تلفن همراه در روسیه بشدت گران تر از بقیه دنیاست

rad 007

دقیقا درسته

afsoon

😑😂چرا طرف فکر می‌کنه تو کشور اسلامی زندگی می‌کنه ؟؟ کشور اسلامی یعنی قطر امارات عربستان سنگاپور اندونزی ..😂😑پاشو بیا قطر تا بهت بگم برابری و اسلامی بودن معناش چیه .

Mahdi

سنگاپور بهترین جای دنیاست

afsoon

مملکت نه شاه دانا میخاد نه وزیر دانا .مردم دانا میخاد .با یه مشت بی مغز شدید جامعه .طرز تفکر رو 😂یا میخاد گیر بده به چین و روسیه یا میخاد از آنتن آمریکا بره بالا ..یبار با خودش رو تو آینه ندیده …ادعای خالی خالی نظر های خنده دار .مردم دنیا فکر پیشرفت اینا فکر آنتن بازی .با این مردم هزار سال دیگه هزار تا حکومت دیگه هیچی تعغیر نمیکنه چون تو خونتون وحشی گری عدم تعادل روانی .بی فرهنگی .بی شعوری .نفهمی .حق هم رو خوردن .خون هم رو تو شیشه کردن هست …اینجا اذان که میگه طلا فروش مغازه رو رها می‌کنه می‌ره مسجد به این میگن اسلام .مردم مسلمان دارن سی برابر تو دستمزد میگیرن که البته اگر بخوان وگرنه اکثریت جامعه آنقدر ثروت داره که نیازی به تلاش نداره ..واسه پنجاه دلار جون بکن و هر روز آروزی معجزه کن و نداشته هات رو فریاد بزن …

m.b

پرسش امروز:
آیا افسون به سفر قطر کرده؟ 🤔
آیا ایران کشور اسلامی‌ست؟ 🤔
آیا روسیه کشور فقیری‌ست؟ 🤔

پاسخ به تمام این سوالات در لینک زیر😱:

https://www.aparat.com/v/w2TzN/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF_%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84_%D8%A7%D9%88%D9%87_%D9%86%D9%87_%D9%86%D9%87_%D9%86%D9%87_%28oh_na_na_na?amp

AŁɪ

خخخ ایران کشور مریض و دزد رو با کشورهای اروپایی مقایسه نکنید حتی فکر کردن بهش خنده داره

david2arc

مطمینم اروپا نبودی. اگه نه نظرت عوض میشد

Amir galaxy

توی ایران بشدت در حال فراگیر شدنه…
تا همین یکی دو سال پیش هیچ مغازه ای تو شهرمون از برند شیائومی موبایل نمیاورد به جز یکی دوتا…
اما الان پر شده از شیائومی

Milad7

شیائومی داخل کشور خودمون هم خیلی خیلی محبوب شده!

aliabedi

انتظارتون از روسیه کمونیستی چی هست ؟ مطمئنا روسیه کمونیستی علاقه وافری به برند های کمونیستی چینی دارند

Mahdi

اینجا دنیای تکنولوژی هست

rad 007

در عجبم که ما مردم ایران خودمان را برتر از همه دنیا می دانیم!!!! ولی مهم نیست چقدر برتریم مهم این است که بقیه ما را چی حساب می کنند!!!!!!؟؟؟؟؟ حتی توی داخل کشور هم زبان ها و قومیت های مختلف همدیگر را مسخره می کنند و همه جور توهینی به هم می کنند فکر کنم نژاد پرستی میشه معنی این؛!!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)