حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سمند سورن پلاس ایران خودرو تحویل داده شد + تصاویر

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

بیش از یک سال پیش بود که سمند سورن فیس لیفت را با هم در ترنجی دیدیم. پس از اولین فروش این خودرو حالا نخستین سری سمند سورن پلاس ایران خودرو تحویل داده شده است. اینجا می توانید تصاویر جدیدترین سمند ایران خودرو را ببینید.

سمند سورن پلاس ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو که چند روز قبل فروش فوق العاده برخی از محصولاتش را برگزار کرده بود، حال تحویل نسخه جدید سورن را برای برندگان قرعه کشی اخیر آغاز کرده است. «سورن پلاس» که نمونه فیس لیفت این سدان خانوادگی به حساب می آید، از ابتدای هفته جاری به دست خریداران رسیده است.

با توجه به قوانین مربوط به فروش فوق العاده خودروها، مالکان این خودروی جدید امکان فروش سورن پلاس را تا یک سال در بازار آزاد ندارند و در صورتی واگذاری خودرو، خلاف قوانین رفتار نموده اند. به عبارت ساده تر سند این خودروها در رهن ایران خودرو است و هرگونه خرید و فروش این خودروها به صورت قول نامه ای قابل انجام است.

سمند سورن پلاس ایران خودرو

سمند سورن پلاس ایران خودرو

با توجه به تصاویر ارسالی از جانب مخاطبان این رسانه مشخص است که سورن پلاس با امکاناتی نظیر چراغ روشنایی روز، رینگ های آلومینیومی، دو کیسه هوا، تزیینات مشکی پیانویی کابین، دستگیره های درِ جدید (مشابه به دنا)، بال تزیینی روی صندوق، دوخت قرمز صندلی ها، تهویه اتوماتیک، آینه های تاشو برقی، پشتی صندلی های جلوی برقی، غربیلک فرمان جدید (مشابه به دنا)، ساعت و کامپیوتر سفر جدید، سنسور پارک عقب سه گانه و… مجهز است.

ایران خودرو سورن پلاس را در بهمن ۱۳۹۸ معرفی کرد و مدیران این خودروسازی در اسفند سال گذشته اعلام کردند که نمونه جدید سورن در دو نسخه تنفس طبیعی و توربو به بازار خواهد آمد. از اصلی ترین تغییرات سورن پلاس با نسخه های قبلی طراحی جدید و فیس لیفت کاسه چراغ ها، جلو پنجره و تزیینات تریم داخلی است. اما به گفته مدیران پروژه سورن فیس لیفت، این سدان خانوادگی در بحث کیفیت نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده و برخی از اجزای آن در بحث کیفیت همانند دنا شده اند.

سمند سورن پلاس ایران خودرو

سمند سورن پلاس ایران خودرو

با این وجود بسیاری از کاربران فضای مجازی معتقد هستند که تغییرات قابل مشاهده در سورن پلاس، آنچنان خاص و متفاوت نیستند. همچنین بسیاری می گویند که در شرایط امروز بازار و بر اساس نیاز مشتریان، سورن پلاس باید با امکانات بیشتری چون نمایشگر لمسی، دوربین عقب، سنسور نور، رهیاب ماهواره ای و… تولید شود.

در حال حاضر سورن پلاس با پیشرانه EF7 یورو ۵ به بازار آمده و ۱۱۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۹ نیوتن متر در اختیار راننده می گذارد. جعبه دنده ۵ سرعته دستی هم توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی سورن فیس لیفت می رساند. برخی در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی اعلام می کنند که سورن پلاس به پیشرانه EF7 پلاس مجهز است. اما واقعیت این است که هنوز تولید انبوه پیشرانه های EF7 پلاس و TC7 پلاس در ایران خودرو آغاز نشده و سورن جدید نیز فعلا با پیشرانه EF7 معمولی و یورو ۵ تولید می شود.

در پیش فروش چند روز اخیر ایران خودرو، سورن پلاس با قیمت ۱۴۷ میلیون و ۷۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش رسید و به گفته مدیران این خودروسازی، در مراحل بعدی پیش فروش ها عرضه این خودرو ادامه خواهد داشت.

نظر شما درباره سمند سورن پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

چه پیشرفتی !

#بر خیز و پرچم را ببر بر سر در سایپا بکوب!

Mostoul

فقط اون ۱۰۰ تومن آخرش 😐

فقط قیافش مظلوم شد😂😂😂

Mahdi

تغییر از سورن معمولی به این مثل این می مونه که یه دفعه ای پراید بفروشی و مرسدس بنز بگیری ، لامصب انقدر تغییرات داشته که تو این مطلب جا نشد جناب عط۱یی بگن

Milad7

الان ون نمایشگر مسخره ی کوچک را روی داشبود گذاشتید که چی بشه؟ گداها ی مانیتور نذاشتن 😐

Milad7

+
دوستان ایران خودرو و سایپا مجوز افزایش قیمت 25 درصدی گرفتن که برای ابان و اذر اعمال میشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)