حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو سیستم مکان یابی با دقت ۱ متر را توسعه خواهد داد

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | اوپو

اوپو برندی فراتر از یک سازنده گوشی های هوشمند است. این شرکت به طور مداوم در حال توسعه راه حل های فن آوری است که تلفن های هوشمند آن را بهبود می بخشد و همچنین مزایای دیگری را برای دستگاه های این محدوده به همراه دارد. امشب گفته می شود که اوپو سیستم مکان یابی با دقت ۱ متر را توسعه خواهد داد.

این شرکت به تازگی فناوری جدید RTK را اعلام کرده است که دقت ناوبری را بسیار بهبود می بخشد. در واقع، الگوریتم جدید این شرکت می تواند بدون تجهیزات اضافی به دقت ۱ متر برسد. این باید قابلیت مکان یابی دستگاه های آن را افزایش دهد.

این شرکت همراه با چاینا موبایل برای پیاده سازی این فناوری و تقویت سیستم های ناوبری در سراسر چین کار کرده است. همچنین در چین مزایایی برای شبکه 5G که از قبل تاسیس شده است، به همراه خواهد داشت. این شرکت سال گذشته با China Mobile با عنوان “5G Precise Positioning Alliance” مشارکت ایجاد کرد.

هدف این اتحاد توسعه سیستم موقعیت یابی 5G و سیستم ناوبری ماهواره ای Beidou است. همچنین به تقویت ارتباطات اطلاعاتی و سایر موارد مرتبط با صنعت منجر می شود.

اوپو الگوریتم موقعیت یابی با دقت بالا RTK خود را ارایه کرد و به این اتحاد پیوست، که این امر باعث ورود بیشتر فناوری موقعیت یابی با دقت بالا به زمینه های بیشتر صنعت و دستیابی به تجربه موقعیت مناسب برای طیف وسیع تری از مصرف کنندگان عادی می شود.

به عنوان مثال، به اجرای سیستم زمینی و برج های 5G کمک خواهد کرد. اگر به دنبال توضیحات فنی بیشتری در مورد فناوری جدید Oppo هستید، RTK یک فناوری مبتنی بر carrier phase observation است. این داده های مشاهده را بین ایستگاه های اندازه گیری در آن واحد پردازش می کند.

فناوری RTK

خطاها را به روش دیفرانسیل برای دستیابی به موقعیت دقیق تر از بین می برد. فناوری RTK تمام اطلاعات را از GPS تا Cell Towers و همه سنسورهای داخل تلفن جمع آوری می کند. شامل شتاب سنج، آنتن ها و ژیروسکوپ است. این الگوریتم همچنین به کاهش تداخل سایر دستگاه های مرتبط در اطراف کمک می کند.

در حال حاضر، فناوری Oppo قول داده تا حداکثر دقت ۱ متر را تحویل دهد. در حال حاضر، این سطح از دقت را فقط می توان با تجهیزات حرفه ای مورد استفاده برای نظارت و نقشه برداری تهیه کرد. جالب است که ببینید Oppo و China Mobile با فناوری قابل دسترسی در تلفن های هوشمند، بازار را هدایت می کنند.

این دو غول وعده داده اند که این فناوری را از سال آینده در چین به صورت تجاری در دسترس قرار دهند. می توانیم فرض کنیم که برخی از پرچمداران ۲۰۲۱ اوپو بتوانند دقت حیرت انگیزی را ارائه دهند. متأسفانه، مشخص نیست که این فناوری به کشورهای دیگر خارج از چین راه یابد و این تنها زمان مشخص خواهد شد. در حال حاضر، این چیزی منحصر به فرد در بازار داخلی Oppo و به ویژه با مشارکت China Mobile است.

نظر شما چیست؟ این فناوری موقعیت یابی جدید اوپو را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

باید متاسف شد برای صنعت تک بلاگری که مهدی شجاری اسنپ ۷۶۵ رو قوی میدونه و میگه من وسایلشو ندارم بنچمارک بگیرم 😥😂😂

#فوتبالی نیستم ولی عاشق گل کوچیکم
#هی چه فاز سنگینی .

S AH

اینو راست میگی آُخی

SHREK

منتظرم وان پلاس N100 معرفی بشه برسیش کنه بگه اسنپ460 در حد 865. 😂😂

Taha

😂😂👍
مهدی شجاری: دوربین این گوشی میت۴۰ رو قورت میده و پردازندش هم a14 رو با خاک یکسان می‌کنه‌.

SHREK

باید مثل خودش بگی: لنزش یکی از بهترین‌هاست و پردازندش به شدت جذابه و میتونه رقیب خوبی برای A14 آیفون 12 باشه به نظرم. لنزش واقعا عکسهای خوبی میگیره. (چرا به جای سنسور میگه لنز؟!)

Biglar

mi8 که با دوال جی پی اس تا ۱۶ سانتیمتر بود خطاش

[MR.8]

دوستان کسی f2 pro میخواد دیجی کالا میده 11 ملیون خورده

Milad7

خخخ تمام کرده 😐

Milad7

ایولا اوپو 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)