حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دسته Dual Sense پلی استیشن ۵ با اندروید و ویندوز هم سازگار است

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | پلی‌استیشن

دسته DualSense پلی استیشن ۵ همان چیزی است که هنگام خرید این کنسول ۲۰۲۰ سونی در جعبه پیدا خواهید کرد. کنترلر دارای طراحی جدید، تعداد انگشت شماری از ویژگی های جدید و ظاهرا سازگاری با دستگاه های دیگر اما وجود دارد. ما دیروز آنباکسینگ دسته دوال سنس پلی استیش ۵ را با هم دیدیم. آن جا درباره سازگاری با پلفترم های دیگر صحبت کردیم اما جا دارد که اینجا جداگانه بپردازیم که دسته Dual Sense پلی استیشن ۵ با اندروید و ویندوز هم سازگار است.

دسته Dual Sense پلی استیشن ۵

سونی ارسال نمونه های پلی استیشن ۵ را برای اینفلوئنسرهای پلتفرم های مختلف از جمله یوتیوبرها آغاز کرده و یکی از آنها ویدیویی ساخته است که نشان می دهد کنترلر جدید با Android و Windows کار می کند. شما می توانید این ویدیو را از مطلب زیر مشاهده کنید:

آنباکسینگ دسته دوال سنس پلی استیش ۵

یک ویدیوی جعبه گشایی از کنترلر DualSense ساخته شده توسط یوتیوبر Austin Evans نشان می دهد کنترلر با Surface Laptop Go و Pixel 5 مجهز به سیستم عامل های ویندوز و اندروید کار می کند، حتی اگر روی در جعبه مشخص شده باشد که فقط با PlayStation 5 سازگار است.

آستین آن را به Xbox Series X متصل می کند اما کار نمی کند اما بیشتر با Surface Laptop Go کار می کند. او همچنین آن را از طریق بلوتوث به Pixel 5 متصل می کند و حتی از آن برای انجام بازی از طریق Xbox Game Streaming استفاده می کند. دسته همچنین با موفقیت به PlayStation 4 متصل است اما کار نمی کند.

خوب است بدانید که دسته DualSense با قیمت 70 دلاری با دستگاه های دیگری به PlayStation 5 هم کار می کند. با این حال، ویژگی های آن مانند بازخورد لمسی و محرک های سازگار با این دستگاه های غیررسمی پشتیبانی نمی شوند.

حدس و گمان هایی وجود دارد که ممکن است کنترل کننده در نهایت با به روزرسانی آینده با PS4 کار کند اما روی این موارد حساب نکنید. دسته DualShock 4 با PS5 کار می کند اما فقط با بازی های PS4 کار می کند. همچنین می توانید از کنترلرهای شخص ثالث مجوز برای انجام بازی های PS4 در PS5 استفاده کنید.

نظر شما درباره کنترلر Dual Sense  پلی استیشن ۵ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

طراحی A52/ A72 لو رفت .
comment image

lovenokia

واضح تر !
comment image

amer

مرسی سونی،الان فقط منتظرم بازار بیاد

نیما عرفانی

✓https://toranji.ir/?p=1084973/#comment-249364
هواوی برای اینکه این حرفا و حدیث هارو از قبل میدونست که بعد از معرفیشون پیش میاد ، نسخه ی RS پورش دیزاین رو با قاب پشتی متفاوت اختصاصاً برای شما و اون مدیر شرکت نوکیا طراحی کرد …
البته بعیدم نیست این یکی هم یجورایی یاد و خاطره ی شکل و شمایل ماژول دوربین های نوکیا ۹ رو برات تداعی کنه عامر جان😉🙌

amer

سلام دوست عزیز
جناب عرفانی هواوی و سونی و اپل و گوگل و الجی و نوکیا HMD و الجی و در اخر سامسونگ هر طرحی برای قاب بندی دوربین پشتی به کار بردن حالا طبیعی هست که از جایی حتی در حد کوچیک هم باشه الهام بگیرن و طبیعی هست شبیه به هم باشن چون دیگه تمام طرحهای دایره ای چه مربع و مستطیل و حتی لوزی به کار بردن
به اون مدیر هواوی بگین راحت هر طرحی با هر نیتی که هست بزنه البته جا داره یق بار دیگه تبریک بنده و مدیر نوکیا را قبول حق دانسته باشد که در پیشگاه حق رستگار شویم

Mahdi

قیمتش ۷۰ دلاره ایران بیاد چقدر میشه

amer

با دلار 40تومنی=2800
با دلار 30تومنی+10%تعرفه گمرک+10%دلال بازی+ 7%هزینه حمل+7%سود فروشنده=2700تومن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)