حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش حذف کردن تب های مرورگر Edge از منو ALT+Tab ویندوز ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰ (Windows 10 20H2)

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | Windows، آموزش و راهنمایی

یکی از ویژگی های جدید آپدیت ویندوز ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰ می توان به ادغام تب های مرورگر Edge با منو ALT+Tab اشاره کرد. اگر مثل ما خیلی با این منو سوییچ کردن بین نرم افزارها کار می کنید شاید سخت باشد با تغییر جدید کنار بیاید (البته اگر کاربر مرورگر Edge باشید). اگر اینطور است، ما اینجا آموزش حذف کردن تب های مرورگر Edge از منو ALT+Tab ویندوز ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰ (Windows 10 20H2) را برای شما ارایه می کنیم.

حذف کردن تب های مرورگر Edge از منو ALT+Tab ویندوز ۱۰

آپدیت ویندوز ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰

آپدیت ویندوز ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰

دو روز پیش بود که برای شما نوشتیم آپدیت ویندوز ۱۰ نیمه دوم ۲۰۲۰ (Windows 10 20H2) با استارت منو جدید ارایه شد. ما برای شما آموزش دانلود و نصب آپدیت ویندوز ۱۰ اکتبر ۲۰۲۰ (Windows 10 20H2) را نوشتیم. اگر این آپدیت را دریافت کنید، می بینید مایکروسافت جدا از ارایه مرورگر جدید Edge مبتنی بر کروم، تمام تب های Edge را در فهرست Alt + Tab ارائه می دهد تا به راحتی به کاربران در انجام چند وظیفه کمک کند. این یکپارچه سازی همچنین به افزایش پذیرش و استفاده از مرورگر جدیدی که پایگاه کاربری آن بسیار کند رشد می کند، کمک خواهد کرد. این ویژگی را پیش از این در اندروید هم دیده بودیم اما گوگل آن را حذف کرد.

پس از به روزرسانی ویندوز 10 اکتبر 2020 اگر Alt + Tab را با Edge فشار دهید، تمام تب های مرورگر Edge خود را به عنوان ورودی های جداگانه با تصاویر کوچک در منو تعویض برنامه ها مشاهده خواهید کرد. ما می خواهیم آن را حذف کنیم 😈.

 

۱- برای این کار، با کلیک روی دکمه “Start” و انتخاب نماد چرخ دنده کوچک در سمت چپ ، “تنظیمات Windows” را باز کنید. یا می توانید از میان بر Windows + i را روی صفحه کلید خود فشار دهید.

۲- در تنظیمات، به System> Multitasking بروید.

۳- در تنظیمات Multitasking به پایین بروید تا زمانی که “Alt + Tab Show” را ببینید. روی آن بزنید و روی منوی کشویی زیر آن کلیک کنید.

۴- در منوی ظاهر شده گزینه “فقط Windows Open” را انتخاب کنید.

پس از آن، تنظیمات را ببندید. دفعه بعد که از Alt + Tab استفاده کردید، دیگر زبانه های Edge را به عنوان ورودی های جداگانه در سوئیچ کار مشاهده نخواهید کرد. در عوض، شما فقط پنجره های Edge را در لیست مشاهده می کنید.

نظر شما چیست؟ از این ویژگی استقبال کردید یا مثل این آموزش حذف کردید؟ همانطور که گفتیم قبلا این ویژگی در اندروید بود اما گوگل آن را حذف کرد.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

جناب عطایی الان راه دریافت این نسخه فقط از طریق آپدیتیه یا آخرین نسخه موجود تو اینترنت برای دانلود و نصب هم شامل این نسخه میشه؟

m.b

آها… حله پس…
چون من بعد از نصب دیگه آپدیت نمیکنم تا ویندوز بعدی رو نصب کنم… چون آپدیت ها معمولاً باگ به همراه دارن…
9 ماهه منتظر این نسخه بودم…
ممنون از شما… 🙏

OnePlus_Fan

بعله

Mahdi

یه سیستم قوی میخواستم بگیرم که نشد

Milad7

فقط فایرفاکس 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)