حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری هواوی Freebuds Studio تاریخ ۱ آبان ۹۹ معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

ما چندی پیش در ترنجی خواندیم که ایرپادز استودیو اپل به زودی معرفی خواهد شد. در حقیقت شاید امشب رونمایی شود. این یک هندزفری روگوشی پریمیوم از اپل است. جالب اینکه در تیزر رسمی هواوی می بینیم که هندزفری هواوی Freebuds Studio تاریخ ۱ آبان ۹۹ معرفی خواهد شد. به نظر می رسد هندزفری بی سیم با پسوند “اسنودیو” محبوب شده است.

هواوی Freebuds Studio

هواوی در تاریخ ۱ آبان ۹۹ رویدادی را در چین برنامه ریزی کرده است که در آن از گوشی های هوشمند سری Mate 40 رونمایی خواهد کرد. امروز این شرکت اعلام کرد که پنجشنبه آینده همچنین از هدفون های جدید رونمایی خواهد کرد.

نام این هندزفری هواوی Freebuds Studio است. با این حال، در حال حاضر جزئیات مربوط به استودیو Freebuds کم است، بنابراین باید منتظر اطلاعات بیشتر باشیم.

اگر من بخواهم حدس بزنم می توانم تصور کنم که یک هندزفری روگوشی از هواوی را شاهد خواهیم بود. به دلیل پسوند استودیو احتمالا کیفیت خیلی بالایی دارد. بعید نیست که علاوه بر اتصال بی سیم، قابلیت اتصال با پورت USB C را هم داشته باشد.

درباره جنس بدنه یا پارامترهای کیفیتی نمی توان اظهار نظری داشت چون این اولین اطلاعات نسبت به هندزفری بی سیم جدید هواوی است. هنوز شایعه ای درباره آن نشنیده ایم و این تیزر رسمی هواوی است که به ما سرنخ حضورش در مراسم معرفی ۲ آبان ۹۹ هواوی را می دهد.

ما انتظار داریم محصول جدید هواوی کیفیت درخور و قابل رقابت با محصولات رقبا داشته باشد. نظر شما چیست؟ منتظر فریبادز استودیو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

منتظریم…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)