حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاوربانک وان پلاس با حجم ۱۰ هزار میلی آمپر و قیمت ۱۶ دلار در راه است

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | لوازم جانبی، وان‌پلاس

وان پلاس برند کم محصولی است و همین را دوست دارم. به نظر می رسد که کم کم البته محصولاتش زیاد می شود. جدیدترین گزارش ها می گوید که پاوربانک وان پلاس با حجم ۱۰ هزار میلی آمپر و قیمت ۱۶ دلار در راه است. زمانی میشد که گفت که ۱۶ دلار واقعا قیمت مناسبی است حتی برای بازار ما ولی الان … آه … بگذریم.

پاوربانک وان پلاس

وان پلاس در مبحث پاور بانک تازه وارد نیست. پیش از این، در سال ۲۰۱۵ هم یک پاور بانک ۱۰ هزار میلی آمپری با رنگ مشکی ماسه ای ارایه کرد. با این حال، این شرکت به دنبال یک جانشین برای این محصول است که شارژرهای سریع آن بسیار پیشرفت کرده اند. هر چند، این می تواند هر لحظه تغییر کند اما توییتی از ایشان آگاروال نشان می دهد که تمام مشخصات و قیمت یک پاور بانک آینده از OnePlus یک محصول نسبتا ساده را به ما ارایه می دهد.

پاوربانک وان پلاس

پاوربانک وان پلاس

طبق گفته وی، پاوربانک جدید وان پلاس ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپری را خواهد داشت و در دو رنگ سیاه و سبز راه اندازی می شود. حتی یکی از آنها دارای یک لوگو بزرگ “Never Settle” با بافتی مانند الیاف کربن با بریدگی کوچک V شکل در یک انتهای آن است. در زیر بافت V شکل آرایه ای از چهار چراغ LED قرار دارد. این احتمالاً برای نشان دادن مقدار انرژی باقی مانده در داخل است.

با نگاهی به طراحی، بسیار شبیه Oppo Power bank 2 است. این با توجه به اینکه وان پلاس و اوپو تحت یک برند هستند، قابل درک است. همچنین، این شرکت از منابع بسیاری از OPPO از جمله کارخانه های خود استفاده می کند. به هر حال، پاوربانک جدید در کل سه پورت خواهد داشت : ۲ پورت USB-A و ۱ پورت USB-C.

تنها پورت USB-C یک درگاه ورودی / خروجی خواهد بود. بعلاوه، این منبع می گوید پاوربانک از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می کند. این با توجه به تمام دستگاه های وان پلاس از جمله Nord با حداقل شارژ 30W پشتیبانی می کند، مطمئناً یک مشکل است. قیمت پاور بانک وان پلاس احتمالاً بین 16 تا 19 دلار خواهد بود.

با این حال وان پلاس هنوز ورود خود را تأیید نکرده است چه برسد به مشخصات. وان پلاس از OnePlus 8T در ۲۳ مهر ۹۹ رونمایی خواهد کرد. وان پلاس بادز Z نیز تلفن هوشمند را همراهی می کند. در حالی که این توییت تاریخ عرضه خود را به اشتراک نگذاشته است، بدیهی است که OnePlus Power Bank به احتمال زیاد سبد محصولات را که گفته می شود وان پلاس روز چهارشنبه فاش می کند، اشغال خواهد کرد.

منتظر پاوربانک وان پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

از این ارزونتر نمیشه 😑😐

Mahdi

امتیاز باتری الجی وینگ ۸۷ ساعت

Milad7

یه مقدار ظرفیتش پایینه وگرنه خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)