حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماسک شیائومی ۲۲ مهر ۹۹ معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | شیائومی

شیائومی اساساً با تلفن های هوشمند شناخته می شود، با این حال این شرکت دارای یک اکوسیستم واقعا بزرگ است. تولید کننده چینی محصولات زیادی را از لوازم خانگی تا گجت هایی که هر روز استفاده می کنیم تولید می کند. طبق یک پست اخیر توییتر ، شیائومی در تاریخ ۲۲ مهر ۹۹ یک ماسک صورت جدید در هند منتشر می کند. بله، ماسک شیائومی ۲۲ مهر ۹۹ معرفی خواهد شد.

ماسک شیائومی

در پست تیزر در توییتر آمده است:

“با خیال راحت نفس بکشید ، سالم زندگی کنید. برای محافظت از شما رونمایی در 13 اکتبر “.

در مارس سال جاری، شرکت Xiaomi Mobile Software Co. ، Ltd حق ثبت ماسک صورت جدید را دریافت کرد. این ماسک دارای یک شکل قاب سه بعدی است که با فرم صورت سازگار است.

علاوه بر این، قاب ماسک از پلاستیکی به راحتی جمع می شود. این برای صورت خوب است به طوری که یک نیروی سخت باعث آسیب نمی شود. طبق گفته شیائومی ، کاربران هنگام استفاده از ماسک احساس بسیار راحتی می کنند. شکل قاب پشتیبانی را می توان با فشار دادن قسمت شکل دهی تغییر داد ، به طوری که ماسک با صورت متناسب تر باشد ، که به طور موثرتر ایزوله کردن هوای ماسک را بهبود می بخشد.

لازم به ذکر است که اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) نیز به Xiaomi حق ثبت “ماسک هوشمند” را اعطا کرده است که می تواند کیفیت نفس فرد استفاده کننده را ردیابی کند.

ماسک هوشمند شیائومی

“ماسک هوشمند” به یک واحد محاسباتی تعبیه شده مجهز شده است که شامل یک پردازنده برای تجزیه و تحلیل تمام داده ها از حسگر ماسک است. یک ماژول ذخیره سازی برای ذخیره داده های محاسبه شده هم وجود دارد. یک باتری برای تأمین انرژی تمام ابزارها ؛ یک اتصال دهنده علاوه بر دستیابی به هدف از فیلتراسیون هوا ، این ماسک می تواند مقدار زیادی از داده های کاربر را نیز ذخیره کند. ماسک صورت شیائومی قیمت کمی را ارائه می دهد.

فردا این ماسک را فردا در هند رونمایی خواهد کرد اما فعلا نمی دانیم این ماسک نوید دهنده چیست. اگرچه مردم به تدریج ویروس کرونا را فراموش می کنند ، اما در بسیاری از مناطق جهان هنوز تهدید است.

به نظر می رسد بازار هند مکان بسیار خوبی برای شیائومی باشد. بنظر می رسد که مانترا (ارزش پول) این شرکت برای هندی ها خوب کار کند. شیائومی نزدیک به دو سال است که در راس بازار گوشی های هوشمند هند است. علاوه بر این، تلویزیون های هوشمند آن نیز در هند عملکرد خوبی دارند.

با این حال ، اختلافات اخیر بین هند و چین باعث ایجاد اختلال در تجارت شیائومی شده است. به یاد بیاورید که دولت هند اخیراً برخی از برنامه های شیائومی را ممنوع کرده است. این شرکت در حال انجام برخی از تنظیمات حیاتی برای رعایت کلیه مقررات هند است.

نظر شما درباره ارایه مایک شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

طراحیش خوبع ولی لامصب این چینی ها هیچی شون درست درمون نیس
بخصوص همون دستگاه تست کرونا ک با ابرو ریزی برگشت خورد چون دقیق نبود
دیگه من جا حکومت بودم با خدافظی همه رو خوشحال میکردم
بقیه چیزاشونم یا کپی یا ادعا یا سرهم میکنن
من هنو از چین چیزی ندیدیم ب وجد بیام

Mahdi

شرت هم معرفی کنید منظورم تیشرته

Milad7

چه میکنه این شیا 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)