حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار Gmail Go به عنوان نسخه سبک تر Gmail برای همه دستگاه ها ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | گوگل

گوگل شروع به معرفی نسخه های Go برنامه های خود کرد تا از نسخه Go سیستم عامل خود پشتیبانی کند. هدف این بود که خدمات خود را به تلفن های هوشمند ارزان قیمت با قیمت پایین تر، که در بازارهای در حال توسعه که داده های تلفن همراه گران هستند و تلفن های با رم کمتر به دلیل قیمت پایین ترجیح داده می شوند، به فروش برسانند. امروز نرم افزار Gmail Go به عنوان نسخه سبک تر Gmail برای همه دستگاه ها ارایه شده است.

نرم افزار Gmail Go

نرم افزار Gmail Go

نرم افزار Gmail Go

حالا اما حتی کسانی که دستگاه های قدرتمندتری دارند نیز در مواردی که به عملکرد گسترده خود نیازی ندارند، با استفاده از مصرف داده پایین تر، می توانند از برنامه های Go بهره مند شوند. بنابراین سرانجام گوگل شروع به حذف محدودیت های مصنوعی کرد که به افرادی که دارای تلفن های قوی تر اندرویدی هستند اجازه می دهد برخی از برنامه ها را بارگیری کنند.

نرم افزار Gmail Go جدیدترین نسخه برای همه است که گوگل اکنون به شما امکان می دهد آن را در هر تلفن یا تبلتی دانلود کنید.

برنامه Gmail Go همان ویژگی های اصلی برنامه Gmail معمولی را ارائه می دهد، اما به رم کمتری احتیاج دارد و از داده تلفن همراه کمتری استفاده می کند. البته نوار پایین Google Meet و برخی از حرکات را قربانی خواهید کرد. طراحی رابط کاربری نیز بسیار ساده تر است.

کار دیگری که گوگل با برنامه نسخه Go انجام داد محدود کردن فریم است، به این معنی که اگر از برنامه در دستگاهی با رفرش ریت بالا استفاده می کنید، Gmail Go لگ خواهد داشت. به هر حال، این یک برنامه بهینه شده برای دستگاه های ارزان قیمت با صفحه نمایش ساده است.

اگرچه این برنامه به سختی می تواند برای کاربران با موبایل های حرفه ای تر توصیه شود، اما اگر فقط به خواندن ایمیل های گاه به گاه نیاز دارید، یک روش خوب برای صرفه جویی در فضا و داده ها است.

اگر تصمیم دارید نرم افزار Gmail Go را دانلود کنید، از لینک زیر اقدام نمایید:

دانلود Gmail Go از گوگل پلی استور

شما این نرم افزار را نصب کردید؟ نظر شما درباره آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
OnePlus_Fan

به به
ازین کارا بیشتر کنید من خیلی خوشم میاد

Mahdi

برای بازار ایران خوبه

SHREK

😍😍😍⬅️💸💸💸💪🤚❤️❤️❤️❤️💋

Milad7

خیلی هم خووووب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)