حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy M31 Prime Edition در هند با قیمت ۲۲۶ دلار معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

اوایل این هفته، سامسونگ از گوشی هوشمند گلکسی F41 در هند رونمایی کرد.  گلکسی F41 با قیمت 16999 روپیه (233 دلار)، از طریق Flipkart در هند بصورت انحصاری برای خرید در دسترس است. سامسونگ آماده است تا با فروش نسخه آینده Galaxy M31 Prime Edition از طریق آمازون هند در این کشور آغاز کند. سامسونگ Galaxy M31 Prime Edition در هند با قیمت ۲۲۶ دلار معرفی شده است.

سامسونگ Galaxy M31 Prime Edition

صفحه تبلیغاتی تلفن اکنون در سایت خرده فروشی فعال است. صفحه به روز شده اکنون نشان می دهد که قیمت گلکسی M31 Prime Edition برابر 16499 روپیه (226 دلار) است. انتظار می رود این گوشی در هند به فروش برسد.

گلکسی M31 Prime Edition دارای قیمت اولیه 16499 روپیه است که متعلق به نسخه ذخیره سازی 6 گیگابایت رم به علاوه 64 گیگابایت است. در صفحه تبلیغاتی ذکر شده است که این تلفن همچنین در نسخه ذخیره سازی 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. در حال حاضر، هیچ صحبتی در مورد قیمت نسخه 128 گیگابایتی وجود ندارد.

تلفن Prime Edition با ۳ ماه عضویت رایگان در Amazon Prime همراه است. تصویر نشان داده شده در بالا نشان می دهد که تلفن با یک بسته دسترسی گسترده به برنامه آمازون دسترسی دارد. در این لیست هنوز ذکر شده است که “به زودی” ارائه می شود. انتظار می رود این گوشی از طریق فروش بزرگ هند که قرار است از 17 اکتبر در هند از طریق آمازون هند آغاز شود، در هند به فروش برسد. کاربران نخست از 16 اکتبر دسترسی زودهنگام خواهند داشت.

مشخصات کامل Galaxy M31 Prime Edition هنوز مشخص نیست. این یک صفحه نمایش S-AMOLED با بریدگی Infinity-U و یک اسکنر اثر انگشت رو به عقب دارد. این دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی و 64 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسل (فوق عریض) + 5 مگاپیکسل (ماکرو) + تنظیم 5 دوربین مگاپیکسل (عمق) دوربین چهارگانه با پشتیبانی ضبط فیلم 4K دارد.

چیپست Exynos 9611 با رم LPPDR4x به گلکسی M31 Prime Edition سوخت می دهد. در این تلفن یک باتری 6000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 15 وات قرار دارد. پیش بینی می شود که در سه رنگ از نوع آبی اوشن ، سیاه فضایی و آبی کوه یخی وارد بازار شود.

نظر شما درباره سامسونگ Galaxy M31 Prime Edition چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

فکر کنم سامسونگ اسم اضافی آورده 😅🤭😁

Mahdi

مزخرف

OnePlus_Fan

😐

afsoon

صد وچهل دلار بود میتونست رقابت کنه .با این قیمت هیچ حرفی واسه گفتن نداره.

Amir galaxy

ای جان پریمیوم ادیشن هم میزنه😂😍

Amir galaxy

شرمنده کلا اشتباه شد😐

Milad7

چیه این 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)