حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش صادرات تایوان به دلیل خرید هواوی برای اطمینان از تامین قطعات

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | تجاری

پیش از آغاز تحریم های جدید هواوی، غول چینی از 15 سپتامبر، ذخیره سازی لازم را برای اطمینان از تضمین ادامه دار بودن تجارتش را آغاز کرده بود. حال با انتشار اعداد و ارقام شاهد افزایش صادرات تایوان به دلیل خرید هواوی برای اطمینان از تامین قطعات در ماه سپتامبر هستیم.

HarmonyOS 2.0

HarmonyOS 2.0

با تشکر از ذخیره سازی هواوی، تایوان شاهد افزایش صادرات ماه سپتامبر بوده است. طبق گزارش، صادرات با جهش 9.4 درصدی نسبت به سال گذشته به 30.71 میلیارد دلار در ماه گذشته رسیده است.

این دومین بالاترین رقم ماهانه از نظر صادرات از شرکت های تایوانی است. ماه آگوست نیز شاهد افزایش صادرات بوده که آنجا برابر 8.3 درصد افزایش را باز هم با کمک هوآوی شاهد بودند.

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگویم، دولت ترامپ تحریم هواوی را در ماه آگوست گسترش داد و فروشندگان را از فروش تراشه های ساخته شده در ایالات متحده یا استفاده از فناوری ایالات متحده بدون مجوز ویژه به هواوی منع کرد. تحریم های جدید از اواسط سپتامبر اجرایی شد و بنابراین، غول چینی ذخیره سازی قطعات را آغاز کرده است.

قابل توجه است که واردات سپتامبر تایوان در مقابل انتظارات اقتصاددانان برای افزایش ۳ درصدی، به طور غیرمنتظره 5.4 درصد کاهش یافت. طبق گزارش، وزارت دارایی تایوان گفت، تایوان که چین را به عنوان بزرگترین شریک تجاری خود در اختیار دارد، می تواند در این ماه (یعنی اکتبر 2020) حدود ۲ درصد صادرات داشته باشد.

نظر شما درباره تاثیرات عجیب و غریب تحریم هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

عاشقای تسلا به جز شهداد بازم داریم؟؟
اگه هست پیشنهاد میکنم اینو ببینید …
✓https://youtu.be/ucDegbB85zY

The MTest MT

ما هستیم

Mahdi

مگه منو نمیشناسی ، من عاشقم عاشقم

نیما عرفانی

اون که آره مستحضر هستم تو این جهان هستی عاشق همه چی هستی از موجود زنده گرفته تا غیر زنده و اشیاء و غیره و ذلک . خلاصه که به همه چی حس داری ⁦🙇‍♂️⁩

Milad7

منم عاشق کیانو ریوزم 😛

Milad7

متاسفانه ترامپ مجدد رای میاره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)