حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه مدیاتک MT9602 برای تلویزیون های هوشمند رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | پردازشگرها، مدیاتک

تراشه ساز تایوانی مدیاتک از چیپست جدید MT9602 خبر داده است. این چیپست جدید برای تأمین انرژی تلویزیون های هوشمند مجهز به پنل های 4K طراحی شده است و به لطف قابلیت های داخلی AI برای ارائه ویژگی هایی مانند AI-PQ (کیفیت تصویر) و AI-AQ (کیفیت صدا) طراحی شده است. تراشه مدیاتک MT9602 اختصاصا برای تلویزیون های هوشمند استفاده خواهد شد.

مدیاتک MT9602

این چیپست با تلویزیون های هوشمند LED 4K موتورولا که قرار است از فردا ارایه شوند و به طور انحصاری در Flipkart در دسترس خواهد بود، قابل مشاهده است. مجموعه جدید تلویزیون موتورولا شامل تلویزیون های HD ، Full-HD و مدل های تلویزیون 4K خواهد بود.

این چیپست جدید نه تنها کیفیت صوتی و تصویری برتر را ارائه می دهد بلکه می تواند از حداکثر رزولوشن 4K ، حداکثر 2 گیگابایت رم و حداکثر رفرش ریت 60Hz پشتیبانی کند. برای علاقه مندان این پردازنده 64 بیتی Arm Cortex-A53 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و Arm Mali-G52 MC1 است. این چیپست می تواند تا 3 پورت سازگار با HDMI 2.1a و چندین استاندارد HDR مانند Dolby Vision HDR ، HDR10 + ، BBC HLG و غیره را پشتیبانی کند.

مدیاتک MT9602

مدیاتک MT9602

علاوه بر این، این چیپست به کاربران امکان می دهد تا یکپارچه با دستگاه های هوشمند در خانه خود تعامل داشته باشند و مرکز تلویزیون خانه های هوشمند و هوشمند را ایجاد کنند.

مایک چانگ، معاونت مدیاتک گفت:

معرفی تراشه MediaTek MT9602 گواه تعهد ما به شرکای اکوسیستم برای ارائه جدیدترین فن آوری ها به بازار هند است. من مشتاقانه منتظر تلویزیونهای آینده موتورولا مجهز به MediaTek MT9602 هستم که قرار است تجربه جدیدی را برای کاربران تعریف کند.

از نظر صوتی، این چیپست با صدای فراگیر Dolby Atmos ، رمزگشایی AV1 و AVS2 همراه است، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که اکثر تلویزیون های مجهز به این چیپست تجربه صوتی تئاتر مانند را ارائه دهند. به گفته مدیاتک، موتور جبران كننده زمان پاسخ، كه بر روی چیپست وجود دارد ، به كاهش مات كردن تلویزیون ها برای انجام بازی های با فریم بالا و لذت بردن از فیلم های اکشن سریع كمک می كند.

نظر شما درباره تراشه جدید مدیاتک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

با اگزینوس تا ابد.

SHREK

استاد محمدرضا شجریان درگذشت.

Mahdi

اینجا مخالفش نیستم چون نهایتا با تلویزیون فقط فیلم می بینیم

S AH

تلویزیون نترکه😱

Milad7

سم خالص

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)