حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی M Prime به زودی ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ به تازگی از گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy S20 FE خود رونمایی کرده است. با ارایه این، برند کره ای آماده است تا اولین گوشی هوشمند سری F خود، سامسونگ Galaxy F41 را در ۱۷ مهر ۹۹ به بازار عرضه کند. در میان همه اینها، این برند به طور شگفت انگیزی تلفن هوشمند دیگری را نیز در نظر دارد. گفته می شود که سامسونگ گلکسی M Prime به زودی ارایه خواهد شد.

گلکسی M Prime

به نظر می رسد این دستگاه دارای Galaxy M Prime نام گذاری شده است. صفحه لندینگ همچنین به ما نشان می دهد که Galaxy M Prime چگونه به نظر می رسد و برخی مشخصات و ویژگی های آن چگونه خواهد بود.

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می شود، این ظاهری است که سامسونگ Galaxy M Prime به نظر می رسد. در قسمت پشت ، سامسونگ Galaxy M Prime فضایی را برای دوربین عقب چهارگانه فراهم می کند که از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 ، یک دوربین عمق سنج 5MP با دیافراگم f/2.2 ، یک دوربین ماکرو 5MP با f/2.4 تشکیل می شود. و لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2. علاوه بر این، Galaxy M Prime از یک اسکنر اثر انگشت فیزیکی نصب شده در عقب برخوردار است.

در جلو Galaxy M Prime با یک سلفی 32 مگاپیکسلی همراه خواهد شد که در زیر یک شکاف قطره طور قرار خواهد گرفت. دوربین جلو از ویژگی هایی مانند Front Slo-mo ، ضبط ویدئو 4K ، AR Doodle و AR Emoji پشتیبانی می کند.

در زیر کاپوت ، سامسونگ Galaxy M Prime به پردازنده هشت هسته ای Exynos 9611 مجهز است که با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت / 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد.

اگر 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای نیازهای مصرفی رسانه شما کافی نیست ، می توان با کمک کارت SD خارجی ، فضای ذخیره سازی مشابه را افزایش داد. در بخش نرم افزار ، Galaxy M Prime احتمالاً پوسته OneUI مبتنی بر Android 10 را از جعبه خارج می کند.

سامسونگ Galaxy M Prime یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپری را به نمایش می گذارد که برای شارژ سریع 15 وات از طریق پورت شارژ USB Type-C قابل استفاده خواهد بود. به هر حال ، این دستگاه همراه با یک شارژر سریع 15 وات ارائه می شود.

نظر شما درباره گلکسی ام پرایم چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

این سامسونگ هم که همه ی گوشی هاش یکین😗😑

SHREK

سامسونگ یکم خلاقیت به خرج بده. مشخصات و طراحی تکراری…

Mahdi

الان این پریم یعنی چی همون قبلیاست که

OnePlus_Fan

من احساس می کنم سامسونگ برا گوشیاش اسم کم کم آورده
شما اینجوری فکر نمی کنید؟

TheFreeCritic

اگزینوس ۹۶۱۱ و پرفورمنس ؟؟
شوخبشون گرفته احتمالا

Dr.Nazer

گوشی‌های طنز و تکراری سامسونگ با اگزینوس ۹۶۱۱

Milad7

سرطان جدید 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)