حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ورود ماژول های لنز با زوم اپتیکال به دستگاه های موبایل اقتصادی تر

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | مطالب ترنجی

پیش بینی می شود که تلفن های هوشمند 5G طبق IDC تا 50٪ از کل بازار را در سال 2023 به خود اختصاص دهند. تلفن های هوشمند اقتصادی 5G در حال حاضر مورد توجه 2020 است. انتظار می رود که در ماه های آینده مقرون به صرفه تر شوند. گزارش جدید بیشتر آن را تأیید می کند. همچنین شاهد ورود ماژول های لنز با زوم اپتیکال به دستگاه های موبایل اقتصادی تر خواهیم بود.

ماژول های لنز با زوم اپتیکال

این روزها تلفن های هوشمند ارزان قیمت ویژگی های خاصی را ارائه می دهند که حتی در دستگاه های ممتاز نیز یافت نمی شوند. با این حال، تجربه نمی تواند مانند آن پرچمداران گران قیمت باشد. با این وجود، این تلفن های مقرون به صرفه بسیار ارزشمند هستند، به ویژه تلفن های شرکت های چینی.

اکنون ، طبق گفته DigiTimes، تامین کنندگان ماژول لنزهای اپتیکال از تایوان و چین در حال آماده سازی هستند تا سهم خود را در بازار گوشی های هوشمند 5G سطح متوسط ​​و میان رده چین گسترش دهند. این به این دلیل است که سازندگان محبوب تلفن های هوشمند مانند Huawei ، Oppo ، Vivo و Xiaomi در حال حاضر تمرکز بیشتری بر روی این نوع دستگاه ها دارند.

برخی از این تأمین کنندگان برجسته ماژول های اپتیکال، فناوری Newmax تایوان و شرکت های چینی مانند Sunny Optical Technology ، O-film Tech و Q Technology هستند.

DigiTimes درمورد Newmax می گوید که محموله های این شرکت پس از فروش کندتر در نیمه اول سال جاری، در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ شتاب دوباره خواهند گرفت.

درآمد شرکت تایوانی به دلیل عملکرد ضعیف در H1 تا 9.7٪ در سال گذشته کاهش یافته است. مجموع درآمد آن 1.891 میلیارد دلار NT است که اتفاقاً 28.7 درصد کمتر از سال گذشته است.

نظر شما چیست؟ منتظر دوربین های اپتیکال روی موبایل خود هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

بازم میگم کاربرد زیادی ندارن مگه اینکه لنز مایع باشه و زوم اپتیکال متغیر بهمون بده

SHREK

هرچی باشه از ماکرو سنجش عمق بهتره…

Auroro

پشمام خودش اومد.

SHREK

منتظر سری جدید A باشید.
#معجزه_سامسونگ
#خفن_برای_همه
Roh Tae-moon

S AH

پلاستیک؟؟

Auroro

خب آقای س* تو روحت تا 🌑 (بخونید مون)

چ برنامه ای برات پرچمدارای بی کیفیت تر داری؟ یکم از حذف جعبه و پرس تو مشما گوشی های آیندت بگو

تازه شنیدم میخوای باتری رو حذف کنی فقط وقتایی که گوشیبه شارژ وصله بشه ازش استفاده کرد تا اثرات زیست محیطی کمتر بشن درسته؟

SHREK

بله آقای آئورت جعبه‌ گوشی‌های ما با کیفیت بوده خواهد ماند. اگزینوس ما قدرتمند تر برخواهد گشت. پرچمداران ما کامل تر از قبل و بهتر از هر گوشی دیگری عرضه خواهند شد با باتری greetings.

Auroro

باید چینی حرف بزنی 😂

SHREK

سامسونگ شرکت کره ای است و ما از مترجم استفاده می نماییم.

SHREK

یکی از سهامدارهای ما (چالتون) در این سایت فعالیت داشته(دارد) 🤚

Auroro

👍😂😂😂

The MTest MT

قربان ِ،ممنون می شوم سلام من را به حق گوی بزرگ برسانید ویک دستگاه اس 20 بما کادو دهید

SHREK

حقگوی بزرگ در حال توسعه اگزینوس جدید است بعد از اتمام کار ایشان پیام شما به ایشان خواهد رسید. برای دریافت گلگسی S20 به پشتیبانی آنلاین سامسونگ مراجعه و برای اپراتور کد Roh Tae-moon عاشقتم را ارسال کنید تا در صورت دارا بودن شرایط دستگاه S20 را دریافت کنید با تشکر.

OnePlus_Fan

اگه برا به کار بردن این لنز ها از بقیه چیزای گوشی نزنن خیلی خوبه
ولی ای کاش بجا این کارا صفحه نمایش های کِرو (همون خمیده) رو میاوردن به دنیای میانرده ها البته mi note 10 lite هست ولی یه دونه کمه😐

sina1111

واقعا وقتی مشخصات می نوت۱۰ رو میبینم حس میکنم شیائومی واسه فروشش ضرر میکرد
هم صفحه کرو داشت هم لنز اپتیکال و هم کلی امکانات دیگه

Milad7

چقدر خوب میشه….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)