حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین فول فریم اندوریدی Zeiss ZX1 به قیمت ۶۰۰۰ دلار برای پیش خرید ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | دوربین

دوربین Zeiss ZX1 یک نمونه منحصر به فرد است که بیش از دو سال پیش قبل از اینکه شرکت در مورد آن صحبت کند، معرفی شده است. حالا اعلام شده که دوربین فول فریم اندوریدی Zeiss ZX1 به قیمت ۶۰۰۰ دلار برای پیش خرید ارایه شد.

دوربین فول فریم اندوریدی Zeiss ZX1

همانطور که توسط DPReview اشاره شده است، B&H Photo ایمیل هایی را ارسال کرده است که می گوید به زودی ارائه می شود و اکنون با قیمت 6000 دلار برای پیش سفارش در دسترس است. در ابتدا قرار بود در اوایل سال 2019 ارایه شود.

چرا کسی 6000 دلار برای ZX1 پرداخت می کند؟ خوب، عاقلانه نخواهد بود که حداقل در انتظار برداشت های عملی از محصول نهایی، سفارش دهید اما منصفانه است که بگوییم این یک دوربین یک مدل جدید است. این دستگاه دارای یک سنسور 37 مگاپیکسلی فول فریم ، یک لنز ثابت 35 میلی متری f/2 ، یک منظره یاب الکترونیکی و سه صفحه برای کنترل دیافراگم، سرعت شاتر و ISO است. به طور غیرمعمول، صفحه نمایش لمسی آن 4.3 اینچ است و نسخه های مختلفی از ویرایشگرهای اندرویدی را اجرا می کند، از جمله یک نسخه داخلی Adobe Lightroom بنابراین می توانید ویرایش را روی خود دستگاه انجام دهید. همچنین Wi-Fi ، USB-C و 512 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد.

دوربین فول فریم اندوریدی Zeiss ZX1

دوربین فول فریم اندوریدی Zeiss ZX1

مقایسه آشکار با دوربین های کامپکت RX1 سونی است که از سنسور فول فریم و لنز 35 میلی متری f/2 با مارک زایس نیز برخوردار هستند. آخرین مورد در سال 2015 حدود 3،300 دلار هزینه دارد. البته آنها Lightroom را اجرا نمی کنند، اما بسیار کوچکتر هستند. مقایسه دیگری که در فضای کامپکت تمام فریم پریمیوم برتر وجود دارد، Leica Q2 است که با قیمت 4995 دلار به فروش می رسد. زایس بدون شک به اپتیکال و عملکرد ZX1 اطمینان دارد، اما شما می دانید یک دوربین گران است که باعث می شود Leica ارزان به نظر برسد.

بنابراین ارزش ZX1 به UX و میزان کارایی نرم افزار آن بر می گردد. و خوب ما هنوز هیچ تصوری در مورد آن نداریم. B&H Photo یا تاریخ انتشار واقعی را ذکر نکرده است، این بدان معناست که ممکن است قبل از فروش راهی باقی مانده باشد.

نظر شما درباره یک دوربین فول فریم اندرویدی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

۲۰۰ میلیون پول ناقابل 🙂

SHREK

پای سیستم عامل شیطانی اندروید به دوربین‌ها هم باز شد! 😱😱😱

The MTest MT

اره الانه نوجوانان اونجا به فساد کشیده میشن!خداااااااااا

AŁɪ

(اندوریدی) 😱
🤣🤣🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😄😆😅😁😅😁😂😆🤣😆🤣😆😂😁😅😄😅😃😆😀😆😃😆😄😅😁😂😆🤣😆🤣😆😂😁😅😄😆😃😆😀😁😃😁😂😆🤣😆🤣😆😂😁😅😄😆😃😆😀😁😀😁😃😅😁🤣😅🤣😁😄😅😄😆😃😆😀😁😃⁦☺️⁩😁😂😆🙂🤣😅🤣😆😂😆😅😄😆😃😁😀😁😀😅😄😂😆😂😆🤣😆🙂😂😁😅😄😆😃😆😃😁😀😅😆😂😆🤣😆🤣😆😂😘🤣😅🤣😅🤣😁😅😄😄😆😀😁😀😆😁😅😆🤣😆😂😆🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅🤣😅😂😆😂😁😅😁😂😁😅😁😂😆😂😆😆😂😁😅😁😅😄😆😆😁😃😃😂😃😁😂😆😃😂😃😆😂😃😆😂😃😂😃😆😂😙😆😂😂😃😆😂😆😂😂😄😆😂😂😄😆😂😂😄😂😆😂😂😄🤣😄😂😄🤣😄🤣😄😅🤣😅😄🤣😄😅😂😄😂😂😂😂🤣😅🤣😄🤣😄😅🤣😅🤣🤣🥰😃😆😂😃😆😂🤣😚😅🤣😄😅🤣😃😆😂🤣😃😆🤣😃😅😂😄😅😄😅🤣😄😅🤣😄😅😍😄😅😄😅😄😅😄😅😄😅😂😄😅😂😁😂😚😂😆😄😂😗🥰😗😆😄😗🥰😄😆😗😂😄😆😙🥰😆😙😚🥰😚😅😅😘😅😚😂😆😄😂😆😄😅🤣😄😅😅😄😅😄🤣😃😆😆😃🥰😆😂😀😗😆😂😃😆😂😆😃😂😆😃😂😆😃😂😆😀😂😂😁😀😂😁😆😀😂😆😀😂😆😆😃😂😄😅😂😆😄🤣😆😃😂😆😃😂😆😃😂😆😙😂😙😆😂😆😃😂😆😀😂⁦☺️⁩😙🥰😆🥰😂😆😙😂😆😂🥰😏⁦☺️⁩😝😙😝😚⁦☺️⁩😝😚⁦☺️⁩😜⁦☺️⁩😚😝⁦☺️⁩😙😝⁦☺️⁩😙😝😙⁦☺️⁩😛😘⁦☺️⁩😙😝😙⁦☺️⁩😛😛😘😆😃😂😆😃😂😃😆😂😃😆😂😆😃😂😆😃😂😆😃🤣😆😃😂😃😆😂😆😃😂😃😂😃🤣😅😄🤣😆😃🤣😃😆🤣😃😆🤣😃😆😆😃🤣😆😃🤣😆😃🤣😃😅🤣😆😃😂😃😅😂😆😃😂😆😂😀😁😂😁😀😂😁😀😂😁😂😀😆😂😆😃🤣😅😃🤣😅😄🤣😅😄🤣😅😃🤣😆😃🤣😆😃😂😀😂😆😀😂😁😀😂😀😁😅😃😀😅😃😀😅😀😃😅😆😃😆😃😆😂😆😃😆😀😆😀😂😆😀🤣😆😀😆😃🤣😅😃🤣😅😃😅😃🤣😂😆😀😆😂😁😁😀😂😆😀😂😆😃🤣😅😃🤣😆😃😃😆🤣😃😆😂😃😅🤣😅😃🤣😃😅🤣😅🤣😅😃🤣🤣😃😆🤣😅😃🤣😆😃😂😂😁😂😁😀😂😀😁😂😁😀😂😁😀😂😁😀😂😆😀😂😂😆😀😂😀😆😂😆😀😂😆😀😂😆😀😂😆😀😂😂😀😆😀😆😂😀😂😆😂😆😀😂😆😀😂😆😀😂😙😆😂😆😃😂😆😃😂😆😃😂😆😃🥰😃😆😂😆😃😃🥰😆😃🥰😆😃😂😆😃😂😆😃🤣😆😃🥰😆😂😂😆😃😂😆😀🤣😀😆😅😃🤣🤣😂😀😆😀😂😆😀😂😀😆😂😁😀😂😁😀😂😀

Taha

جدیدا چندروزه سندرم ایموجی بی قرار گرفتی😂😁😅

mehrdad_ma

کاش سیستم عاملش قابلیت آپدیت شدن داشته باشه

Mahdi

عاشقتم اندروید

Milad7

این دیگه برای میلیاردر ها هست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)