حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حملات DDoS به پابجی باعث ایجاد مشکلات برای کاربران شده است

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | امنیت، بازی

تیم PUBG Mobile از طریق حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است که با چندین موج حملات توزیع شده انکار سرویس (DDoS) روبرو شده است. این امر باعث می شود برخی از بازیکنان از بازی جدا شوند. به این صورت حملات DDoS به پابجی باعث ایجاد مشکلات برای کاربران شده است.

حملات DDoS به پابجی

با تأیید این موضوع، تیم به اشتراک گذاشت که در حال کار بر روی حل این مشکل در اسرع وقت است. علاوه بر این، PUBG Mobile همچنین اظهار داشت که پچ جدید ضد تقلب به زودی راه اندازی می شود. تا این زمان، اعضای بیشتری از تیم های امنیتی وظیفه دارند جلوی هکرها و کلاهبرداران را بگیرند.

بازی PUBG Mobile این موضوع را در حساب های Twitter و Facebook و همچنین Discord به اشتراک گذاشت.

“ما در حال حاضر با چندین موج حملات DDoS علیه سیستم های خود روبرو هستیم که باعث قطع اتصال بازیکنان می شود. تیم ما بلافاصله اقداماتی را آغاز کرد و در حال همکاری نزدیک با ارائه دهندگان خدمات محلی اینترنت برای حل این مشکل است. هدف ما این است که هرچه زودتر تجربه عادی بازی را به بازیکنان خود برگردانیم. ”

احتمالا یکی از دلایلی که این روزها شاهد پیغام هایی شبیه به تصاویر بالا (اختصاصی ترنجی) هستید، همین است که باز تلاش می کند کاربر واقعی را از درخواست های غیرواقعی تشخیص دهد.

طبق آخرین توئیت تیم PUBG Mobile، آنها هنوز در تلاشند تا حملات DDoS علیه سیستم های خود و مشکلات جدید هک را برطرف کنند. هیچ زمانی برای رفع کامل این مشکل هنوز اعلام نشده است.

پچ ضدتقلب PUBG

علاوه بر این، تیم PUBG Mobile همچنین در Facebook و Discord به اشتراک گذاشتند که به زودی یک پچ جدید ضد تقلب منتشر خواهد شد. تا زمانی که این وصله تمام شود، یک تیم امنیتی بزرگتر در حال کار بر روی برخورد با هکرها و کلاهبرداران هستند. تیم اضافه می کند:

“ما مانند بازیکنان خود همیشه یک سیاست تحمل صفر در برابر تقلب و هک داشته ایم.”

بازی PUBG Mobile در ماه سپتامبر در هند ممنوع شد و از فروشگاه Google Play و اپل App Store حذف شده است. این بازی در میان 118 برنامه ای بود که توسط دولت ممنوع شد. سپس PUBG Corp ، واحد شرکت کره جنوبی در پشت بازی، اعلام کرد که دیگر به Tencent Games حق انتشار بازی در هند را نخواهد داد. با این حال، یک گزارش اخیر اعلام کرده است که بعید است این ساختار جدید مالکیت به دلیل خشن بودن بازی، بلافاصله اوضاع را تغییر دهد.

شما با این مشکل در PUBG رو به رو بوده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

پس که اینطوریه من فکر کردم شیلتر شده ، اعصابم خورد شده این چند روزه ، پینگ گاهی میره رو ۹۰۰ ، قبلا پینگم تا ۹۰ یانهایتش ۱۳۰ می رفت

TheFreeCritic

من پینگم رو ۳۰۰ میرفت رو ۹۰۰ بر میگشت رو ۵۰۰ رفته بود رو اعصابم
دیگه ول کردم این روزا کالاف میزنم 😁

The MTest MT

من که کالاف موبایل میزنم اونم رو نوکس راحت ترم

OnePlus_Fan

🤏

The MTest MT

فهمیدیم اندروید 11 داری

AŁɪ

ای جان😶

Milad7

خخخ بیخیال ی بازیه دیگه حساس نشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)