حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری یاماها مراقب سلامت شنوایی شما خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | لوازم جانبی

انفجار موسیقی از طریق هدفون شما ممکن است لذت بخش باشد، اما می تواند برای سلامتی شنوایی شما مضر باشد، به خصوص اگر هدفون داخل گوش را که در دهانه مجرای گوش شما قرار دارد، مانند AirPods Pro را دوست دارید. اگر همزمان سلامت شنوایی شما هم اهمیت دارد باید بگویم که هندزفری یاماها مراقب سلامت شنوایی شما خواهد بود.

هندزفری یاماها

جدیدترین هدفون بی سیم یاماها به لطف فناوری جدیدی به نام Listening Care می تواند تا حدی در محافظت از شنوایی ارزشمند شما موثر باشد.

تمام مدل های موجود در دامنه جدید – که شامل دو جفت هدفون بی سیم واقعی و یک جفت هدفون بالای گوش است – به شنوندگان این امکان را می دهد تا “صدای تمام عیار از فرکانس های بالا تا پایین” را در حجم کم بشنوند.

به گفته یاماها، این ویژگی:

“بر چالشی که هدفون های معمولی با آن روبرو هستند غلبه می کند، جایی که گوش دادن با صدای کم همزمان با کاهش قابل توجهی به دامنه های خاص فرکانس، در نتیجه شنوندگان میزان صدا را به سطوحی می رسانند که ممکن است بر سلامت شنوایی تأثیر بگذارد”.

اگر نگران حفظ شنوایی خود هستید، با “تشویق به گوش دادن به میزان کم با تنظیم هوشمند فرکانس های صدا”، جدیدترین هدفون های یاماها می توانند ارزش یک نگاه را داشته باشند.

حذف نویز فعال (ANC) پیشرفته

هدفون های روی گوش در خط جدید – YH-E700A – با پیشرفته ANC (لغو فعال نویز) ارائه می شوند، که به گفته یاماها “صدا را رنگ یا تخریب نمی کند” ، بلکه باعث پاک کردن نویز پس زمینه می شود “در حالی که سیگنال موسیقی خالص است و دست نخورده “.

YH-E700A همچنین دارای یک حالت صدای محیط است که به شما امکان می دهد سر و صدای محیطی را از طریق لبه های گوش عبور دهد – یک ویژگی مفید برای مواقعی که باید سریع به محیط اطراف خود برسید.

اتصال از طریق بلوتوث 5 با صدای تطبیقی ​​aptX ارائه می شود ، در حالی که عمر باتری در 35 ساعت است – با این وجود احتمالاً با خاموش شدن ANC ، این کار انجام می شود.

هدفون های جدید که در رنگ های سیاه و سفید همراه با گوش های چرخان است، در ماه دسامبر با قیمت 349.95 دلار / 349 پوند / 499 دلار استرالیا ارایه می شود که همان قیمت Sony WH-1000XM4 است.

در حالی که یاماها هیچ اطلاعاتی در مورد نوع درایورهای استفاده شده در YH-E700A ارائه نداده است ، اگرچه این هدفون جدید را با فناوری Listening Optimizer خود تأیید کرده است.

این به هدفون اجازه می دهد تا راه رسیدن صدا به گوش شما را در هر 20 ثانیه محاسبه کند و برای اطمینان از “بهترین صدا” از “الگوریتم تصحیح” استفاده می کند.

یاماها همچنین دو جفت هدفون بی سیم واقعی را برای رقابت با AirPods Pro و AirPod های معمولی اعلام کرده است.

جفت گل سرسبد – YH-E7A – با لغو سر و صدا ، Ambient Sound و پشتیبانی از شارژ بی سیم از طریق یک تشک شارژ سازگار (اگرچه شارژ USB در صورت تمایل در دسترس است).

مانند هدفون های بالای گوش ، YH-E7A با بلوتوث 5 با کوالکام aptX و عمر باتری مناسب ارائه می شود – پنج ساعت از خود گوشی ها و 15 ساعت دیگر از قاب شارژ بی سیم دریافت می کنید.

هندزفری های بی سیم که به صورت سیاه و سفید در دسترس هستند، دارای درجه مقاومت در برابر آب IPX5 هستند و آنها را برای استفاده در حین کار و همچنین تعدادی سری سیلیکونی و نوک گوش مناسب می کند ، بنابراین شما می توانید یک تناسب مناسب را پیدا کنید.

در همین حال ، YH-E5A با 6.5 ساعت فاصله از گوشی ها و سه بار شارژ دیگر که در این کیس وجود دارد، با عمر باتری حتی بیشتر است.

با نداشتن حذف نویز فعال در آن ، E5A ارزان تر از دو مدل earbud بی سیم است.

YH-E7A با قیمت 229،95 دلار / 229 پوند / 329 دلار استرالیا و YH-E5A با 159،95 دلار / 179 پوند / 229 دلار استرالیا برای خرید از ماه اکتبر در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره این هندزفری های یاماها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

شبیه کاسه ماستی میمونه

Mahdi

گوشات منفجر نشه بدرد نمیخوره موسیقی

OnePlus_Fan

اره
باید بیس اهنگ رو با تمام وجودت حس کنی😐

OnePlus_Fan

🤔

Milad7

چقدر بزرگه اندازه بشقابه 😅

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)