حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بند هوشمند سونی ونا ۳ / Sony Wena 3 برای ساعت های سنتی رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سونی، گجت‌های پوشیدنی

سونی امروز نسل سوم مچ بند هوشمند خود برای ساعت های سنتی یعنی Sony Wena 3 راه اندازی کرده است. در حقیقت بند هوشمند سونی ونا ۳ / Sony Wena 3 برای ساعت های سنتی رسما معرفی شده است. اگر تصورش سخت است ما برای شما یک تصویر متحرک از این دستگاه را اینجا ارایه می کنیم تا بهتر آن را درک کنید.

Sony Wena 3

 

همانطور که همیشه گفته ایم، شرکت های اصیل و بزرگ با تفکرات و ایده های نو و خاص‌شان شناخته می شوند. سونی بی شک مایه فخر ژاپن است. شاید این روزها در بازارهایی که می شناسیم با تولید انبوه و بی امان چینی ها به حاشیه رفته باشد اما این دلیلی برای عدم نوآوری نمی شود.

همانطور که می بینید، سونی می گوید بهتر است شما همان ساعت عادی را دستتان کنید اما یک بند هوشمند به آن وصل کنید تا همزمان هر دو را داشته باشید. من اطمینان دارم اگر چنین ایده مثلا از اپل ارایه می شد در حال حاضر همه مات و مبهوت خرد کوپرتینویی ها بودند اما اینجا سامورایی های کم کاریزما را داریم.

برای کسانی که شاید اطلاع نداشته باشند باید بگویم مچ بند هوشمند سونی ونا از زمانی که به عنوان یک کمپین تأمین مالی سرمایه گذاری اعلام شده، محصولی پر شور و هیجان از این شرکت در بازار داخلی خود ژاپن بوده است. این شرکت دستگاه پوشیدنی را در سه نوع باند مختلف 00 Leather ، Metal و Silicone Rubber اعلام کرده است.

این شرکت ادعا می کند که ساختار مکانیکی، آنتن، مدار الکتریکی و الگوی صفحه را در داخل طراحی کرده است تا اطمینان حاصل کند که همه چیز در سگک قرار می گیرد. همچنین اضافه می کند که در مقایسه با Wena Active حجم آن 30 درصد کوچکتر و 2.5 میلی متر ضخیم تر است.

به منظور بهبود تناسب، باتری و همچنین نمایشگر صفحه لمسی از طراحی منحنی برخوردار هستند. شیشه روکش نمایشگر از نوع گرافیت است و شرکت می گوید که بیش از 20 فرآیند را پشت سر گذاشته است.

این نمایشگر همچنین دارای مقاومت در برابر ضربه است که ادعا می شود در برابر ضربه 90 سانتی متری مقاومت می کند. جدا از این، مچ بند هوشمند دارای پشتیبانی از ضد آب استاندارد 5ATM نیز می باشد که امروزه معمولاً در هر دستگاه پوشیدنی یافت می شود.

Sony Wena 3

Sony Wena 3

ونا ۳ دارای یک شتاب سنج و دو حسگر ضربان قلب نوری است که به کاربران امکان می دهد از فعالیت های روزانه و همچنین اندازه گیری ضربان قلب و پیگیری داده های خواب استفاده کنند. این شرکت می گوید که از الگوریتمی منحصر به فرد برای مدیریت سلامت روزانه پشتیبانی می کند.

Wena Head توسط Shunji Yamanaka طراحی شده است

یک عملکرد اعلان “MAMORIO” نیز وجود دارد که به جلوگیری از جا به جایی کمک می کند و از جستجو پشتیبانی می کند. گفته می شود دستگاه با یک بار شارژ یک هفته عمر باتری را ارائه می دهد و دارای توان معکوس داخلی 24 ساعته است که می تواند برای پرداخت استفاده شود. همچنین با پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا ارائه می شود.

قیمت سونی ونا ۳

نسخه فلزی سونی ونا ۳ در نقره 33000 ین (314 دلار) قیمت دارد در حالی که قیمت مشابه Premium Balck برابر 35000 ین (333 دلار) است. از طرف دیگر ، مدل های Leather Brown و Leather Premium Black به ترتیب 30،000 ین (285 دلار) و 32،000 ین (304 دلار) قیمت دارند. ارزان ترین قیمت آن ، که به نوع لاستیک سیلیکون عرضه می شود ، 24000 ین (228 دلار) هزینه دارد.

سونی همچنین دو هد Wena را به بازار عرضه کرده است. یکی از آنها توسط Shunji Yamanaka طراحی شده است در حالی که دیگری به نام “Giugiaro Architettura” توسط طراح اتومبیل ایتالیایی Fabrizio Giugiaro طراحی شده است. قیمت هر دو مدل به ترتیب 59000 ین (561 دلار) و 58،000 ین (552 دلار) است.

خب طبق معمول قیمت هم قیمت “سونی طور” است و این یعنی گران قیمت! نظر شما درباره این ایده کلی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

جالبه

Milad7

بد نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)