حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار تماس گوگل ۳ ویژگی جدید ارایه می کند

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل، نرم افزار

برنامه Phone by Google دیگر انحصاری Pixel نیست، اما این بدان معنا نیست که تیم سازنده برای اجرای موارد جدید کمی استراحت می کند. گوگل اوایل این ماه به طور رسمی تماس های تأیید شده را اعلام کرد و اکنون ما نگاهی به دو مورد اضافی دیگر که در حال انجام هستند – از جمله اعلامیه شناسه تماس گیرنده. نرم افزار تماس گوگل ۳ ویژگی جدید ارایه می کند.

نرم افزار تماس گوگل

براساس تصاویر جدیدی که در توییتر به اشتراک گذاشته شده است ، برنامه Phone در حال آزمایش کردن با اضافه کردن اعلامیه های شناسه تماس گیرنده است. در صورت فعال بودن، این گزینه به شما امکان می دهد نام یا شماره تماس گیرنده ورودی را برای شما بخواند. به نظر می رسد بسیار شبیه گزینه تماس روی صفحه از طرف Google Voice باشد، اگرچه فعلاً نمی توانیم کاری انجام دهیم جز اینکه درباره نحوه عملکرد آن حدس بزنیم.

همچنین گزینه جدیدی برای حذف خودکار رونوشت های تولید شده از تماس های نمایش داده شده توسط دستیار Google پس از سی روز وجود دارد. اگرچه این اضافات کاملاً قابل توجه نیست، اما همچنان برای جلوگیری از بهم ریختن رابط کاربری و فضای ذخیره سازی دستگاه، داده های غیرضروری قدیمی مفید خواهد بود. سرانجام، یک میانبر برای دسترسی سریع به پیام های صوتی ذخیره شده وجود دارد، بنابراین می توانید افراد را به اندازه کافی دیوانه کنید تا بتوانید تماس های تلفنی واقعی برقرار کنید.

اگر مشتاق هستید که دستگاه خود را به روز کنید، بارگیری آخرین نسخه بتا Phone توسط Google از APK Mirror احتمالاً بهترین شرط شماست – اگرچه به لطف ارائه های سمت سرور، هیچ تضمینی وجود ندارد این تغییرات را در دستگاه خود مشاهده کنید.

شما نرم افزار تماس گوشی خود را تغییر داده اید؟ دلیلی برای این کار می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

برای من کاربردی نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)