حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی OnePlus World در تاریخ ۱۰ مهر ۹۹

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس قبل از عرضه وان پلاس 8T با اولین چیز متفاوت این شرکت نمایش اول OnePlus World را در ۱۰ مهر ۹۹ با اشاره به احتمال اینکه این یک فضای مجازی باشد، تیزر کرده است. معرفی OnePlus World در تاریخ ۱۰ مهر ۹۹ صورت خواهد پذیرفت و از این تیزر شاید بتوان گفت که جهان وان پلاس یک موضوع برای برندینگ باشد و شاید هم با یک محصول رو به رو هستیم که به VR و AR مربوط باشد.

معرفی OnePlus World

این تیزر شامل جزئیات زیادی نیست، اما این تصویر نشان می دهد OnePlus در حال ارایه یک محیط شبیه واقعیت مجازی با آواتارها است. این می تواند یک مرکز اجتماع یا ویترین محصولات باشد. با فرض اینکه این چیز دیگری نیست. اگر یک محیط دیجیتالی باشد، نیازی به هدست VR نباید باشد.. استفاده از فناوری VR هنوز به اندازه کافی کم است که طرفداران نسبتا کمی سخت افزار لازم را دارند.

جهان وان پلاس

جهان وان پلاس

وان پلاس حداقل با دنیاهای مجازی غریبه نیست. به دلیل همه گیری COVID-19 از یک برنامه واقعیت افزوده برای معرفی Nord استفاده شد. فضای آنلاین نیز در زمانی مفید خواهد بود که مشتریان همیشه برای دیدن مکانهای فیزیکی OnePlus راحت نیستند.

نادیده گرفتن زمان نیز دشوار است. OnePlus World تنها دو هفته قبل از معرفی 8T ظاهر می شود و ممکن است راهی برای بحث و نمایش گوشی جدید باشد. جهان برای هر کاری مناسب است، واضح است که OnePlus در پاییز بسیار شلوغ خواهد بود و سخت افزار جدید تنها بخشی از یک تصویر بزرگ است.

نظر شما چیست؟ چه حدسی می زنید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

#Samsung
📊صدرنشینی گلکسی نوت ۲۰ اولترا در رتبه‌بندی Consumer Reports…

🔹مجله Consumer Reports از زمان معرفی گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ تا به امروز، جدیدترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار را مورد ارزیابی قرار داده که نسخه اولترا پرچمدار سامسونگ توانسته با کسب امتیاز ۸۵ در صدر لیست قرار بگیرد.

🔹گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس که در گذشته در این مکان قرار داشت، به رتبه دوم سقوط کرده و در رتبه سوم لیست گوشی گلکسی S20 5G به چشم می‌خورد.

🔹طبق اعلام Consumer Reports، گلکسی نوت ۲۰ اولترا در زمینه نمایشگر، عملکرد و راحتی توانسته رتبه عالی را دریافت کند. علاوه بر این موارد، سرعت بالا، شارژدهی ۳۶.۵ ساعته با هربار شارژ و همچنین عملکرد دوربین این پرچمدار نیز مورد تحسین این مجله قرار گرفته است.

🤔

Mahdi

شک نکن نسخه اگزینوس بوده که اول شده

نیما عرفانی

#Xiaomi
رندر می ۱۰ تی لایت ۵جی…
✓http://uupload.ir/files/j9zq_20200930_151413.jpg

– Snapdragon 750 5G
– 4800mAh battery with turbo charging
– 120Hz display

via Ishan Agarwal

#mi

نیما عرفانی

+ Dual Speaker Stereo
✓http://uupload.ir/files/65br_20200930_154832.jpg

Milad7

منتظریم…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)