حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ لنوو ThinkBook 15 Gen 2 با هندزفری بی سیم توکار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | لپ‌تاپ، لنوو

دیروز با سه لپتاپ جدید لنوو آشنا شدیم اما یک گزینه اقتصادی و البته جالب را امروز خواهیم شناخت! لپتاپ لنوو ThinkBook 15 Gen 2 با هندزفری بی سیم توکار رسما معرفی شده است. بله، هندزفری بی سیمی که درون لپتاپ جایگاه دارد. مثلا چیزی شبیه به درایو نوری (CD یا DVD یا بلوری) ولی کوچکتر و هندزفری بی سیم درون آن قرار دارد!

لپتاپ لنوو ThinkBook 15 Gen 2

لنوو امروز چند لپتاپ و اولترابوک جدید را معرفی کرد اما ThinkBook 15 Gen 2 جذابیت ویژه ای در این بین دارد. لپ تاپ جدید قدرتمندترین دستگاه نیست اما با هدفون های داخلی بی سیم از بقیه متفاوت است. بله شما درست خواندید.

لپتاپ لنوو ThinkBook 15 Gen 2

لپتاپ لنوو ThinkBook 15 Gen 2

همانطور که در تصویر بالا می بینید، لپتاپ جدید لنوو دارای یک سینی است که از سمت راست بیرون کشیده می شود و یک جفت هدفون TWS را نگه می دارد. گوشی ها دارای ساقه های طولانی با نوک گوش سیلیکونی هستند و پس از برداشتن آنها از سینی داخل لپ تاپ قرار می گیرد. آنها همچنین دارای نویز کنسلینگ و دستور لمسی برای حذف این قابلیت (در جهت شنیدن صدای محیط) هستند. برای شارژ مجدد آنها، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوباره آنها را درون سینی قرار دهید.

لپتاپ Lenovo ThinkBook 15 Gen 2 دارای صفحه نمایش 15 اینچی FHD با گزینه ای برای صفحه لمسی است. صفحه نمایش دارای لولای 180 درجه است که باید برای کسانی که نسخه صفحه لمسی را انتخاب می کنند، یک مزیت باشد.

این لپ تاپ در دو نسخه اصلی عرضه می شود، با پردازنده های نسل یازدهم اینتل یا سری U Ryzen 4000 شرکت AMD. انتخاب حافظه رم و حافظه مختلف (SSD ، SSD دوگانه یا SSD + HDD) وجود دارد. این رایانه دارای یک صفحه کلید کامل با صفحه کلید عددی اختصاصی است. همچنین دارای اسکنر اثر انگشت ، کارت خوان ، پورت های USB 3.0 ، درگاه خروجی HDMI و درگاه های USB-C با DisplayPort و پشتیبانی از Power Delivery است.

قیمت ThinkBook 15 Gen 2 برای نسخه AMD برابر 549 دلار و برای نسخه Intel برابر 569 دلار است. نسخه AMD همراه با هندزفری نیست زیرا این ویژگی محدود به انتخاب مدل های نسخه Intel است. فروش رایانه ماه آینده آغاز می شود اما اگر نسخه دارای هندزفری را می خواهید ، باید تا ماه نوامبر صبر کنید.

نظر شما درباره این ایده چیست؟ حقیقتا به نظر من بد نیست اما حضورش لزوما هم نیازی نیست.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

ایدهٔ جالبه. میتونه خیلی مفید باشه.

نیما عرفانی

نوآوری جدید و بی نظیری هست …
سینک هدفون بی‌سیم با لپ تاپ خیلی می‌تونه جالب و کاربردی باشه . تصور کنید لپ تاپ رو با خودتون هر جا ببرید یه جفت هدفون هم همراهتون‌ هست.

lovenokia

تنها چیزی که توکار بودنش جالب بود 🙂 آنتن داخلی نوکیا برای رادیو بود .

Milad7

خیلی جالب بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)