حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وارپ شارژ ۶۵ وان پلاس معرفی شد، قابل ارایه در وان پلاس 8T

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | وان‌پلاس

گوشی OnePlus 8T با یک باتری 4500 میلی آمپری ارائه می شود و از Warp Charge 65 پشتیبانی می کند، این را وان پلاس از طریق پست در انجمن های خود تأیید کرد. مقایسه کنید با OnePlus 8 که با یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی و شارژر Warp Charge 30T ارایه شد. می دانیم که OnePlus 8T قرار است ۲۳ مهر ۹۹ ارایه شود. شایعه شده است که گوشی هوشمند جدید گرانتر از OnePlus 8 است اما ممکن است شامل یک سری از نسخه های به روز شده برای توجیه افزایش قیمت باشد.

وارپ شارژ ۶۵ وان پلاس

طبق پست انجمن، OnePlus 8T با باتری 4500 میلی آمپر ساعت به طور کامل در 39 دقیقه و تقریبا 58 درصد فقط در 15 دقیقه شارژ می شود که این به لطف فناوری اختصاصی Warp Charge 65 است. پیش از این شایعات ظرفیت باتری و فناوری جدید شارژ را در OnePlus 8T ارایه داده بود.

وان پلاس می گوید:

“Warp Charge 65 چیزی فراتر از به روزرسانی در فناوری شارژ سریع که امضای ماست، به شمار می رود. این یک تجربه کاملاً جدید و راحت است.”

وان پلاس به تازگی تیزر زده است که OnePlus 8T با باتری های دو سلولی ارائه می شود. این بدان معنی است که هر دو سلول با ظرفیت 2250 میلی آمپر ساعت وجود خواهد داشت. این شرکت خاطرنشان کرد:

“با این تنظیمات جدید، هر دو باتری می توانند همزمان با خنک ماندن حتی هنگام استفاده از تلفن، بیش از 30 وات را شارژ کنند.”

علاوه بر جزئیات باتری، وان پلاس نشان داد که آداپتور Warp Charge 65 که از شارژ سریعتر OnePlus 8T پشتیبانی می کند، با طراحی پورت دو سر USB Type-C و پشتیبانی از شارژ سریع 45 وات PD ارائه می شود. شارژر همچنین با سازگاری مدل های قبلی عرضه می شود و از پروتکل های شارژ قبلی پشتیبانی می کند. این بدان معنی است که برای شارژ هر دستگاه OnePlus – نه تنها OnePlus 8T – استفاده می شود.

وان پلاس در این پست تأکید کرد که برای تأمین امنیت همراه با شارژ سریعتر در OnePlus 8T، از تراشه رمزگذاری اضافی شارژر و کابل و همچنین ۱۲ سنسور دما استفاده می کند. این شرکت همچنین اشاره كرد كه سیستم جدیدی برای اتلاف حرارت در تلفن جدید وان پلاس برای حفظ دمای شارژ در نظر گرفته شده است.

این شرکت گفت:

“همه این ویژگی ها برای اطمینان از اینکه Warp Charge 65 نه تنها سریع است بلکه برای استفاده در هر زمان ایمن هم هست، نیز اضافه شده است.”

فناوری شارژ چقدر در خرید جدید شما تاثیر می گذارد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

جالب نیست

Mahdi

فقط ۴ میلیون گرون شده

Milad7

پرو مکس را بگو 🙁 2 برابر شده 😐

Milad7

تقریبا 58 درصد فقط در 15 دقیقه

واقعا عالیه خصوصا برای مواقعی که کار اضطراری داری و باید گوشی سریعا شارژ بشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)