حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا نوا ۸ پرو این طراحی را خواهد داشت؟

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | هواوی

یک داستان مترویی دیگر! در تصاویر جدید دستگاهی ادعا می شود که Nova 8 Pro است. اما آیا واقعا نوا ۸ پرو این طراحی را خواهد داشت؟ اگر از من بپرسید باید بگویم طبق روال سال های اخیر این خانواده معمولا طراحی پرچمدارطوری داشته که امسال هم بعید نیست اینطور باشد.

نوا ۸ پرو

شایعات زیادی منتشر شده اند مبنی بر اینکه هواوی در دسامبر سال جاری میلادی سری گوشی های هوشمند نوا ۸ را در چین معرفی خواهد کرد. شایعات حاکی از آن است که خانواده نوا ۸ شامل سه گوشی نوا 8 SE ، نوا 8 و نوا 8 پرو است. گزارش های اخیر نشان داده است که این تلفن ها توسط چیپست های Dimensity و نه Kirin مجهز خواهند شد. اوایل امروز، یک کاربر Weibo چند عکس از تلفن هوشمند Nova 8 Pro را به اشتراک گذاشت.

انتظار می رود هواوی Mate 40 Pro با صفحه نمایش آبشار که دارای لبه های چپ و راست بسیار منحنی است وارد بازار شود. همچنین شایعه شده است که میت 40 پرو به سوراخ دوگانه در گوشه بالا سمت چپ صفحه مجهز شده است.

نوا 8 پرو را می توان با طراحی صفحه نمایش مشابه مشاهده کرد. با این حال، برخی از عناصر وجود دارد که نشان می دهد گوشی ظاهر شده Mate 40 Pro نیست. اول اینکه، لبه های منحنی گوشی های هوشمند در عکس های فاش شده به اندازه صفحه آبشاری موجود در Mate 40 Pro انحنا ندارند. همچنین، به نظر می رسد لبه بالایی گوشی دارای یک بلندگوی مکالمه است که بعید به نظر می رسد Mate 40 Pro از این ویژگی به این صورت بهره ببرد (منظور اینکه احتمالا بلندگوی مکالمه هواوی میت ۴۰ پرو زیر نمایشگر خواهد بود).

گزارش های اخیر نشان داده اند که هواوی Nova 8 Pro با مشخصات مانند صفحه نمایش OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و چیپست Dimensity 1000+ 5G همراه خواهد بود. قیمت آن احتمالاً 3،999 یوان (585 دلار) است.

هواوی Nova 8 ممکن است با نمایشگر ۹۰ هرتز و دایمنسیتی ۸۲۰ همراه باشد. قیمت دستگاه می تواند 3،299 یوان (483 دلار) باشد. Nova 8 SE با مشخصاتی مانند Dimensity 800 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی می تواند با 2799 یوان (410 پوند ) عرضه شود.

منتظر خانواده Nova 8 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اینکه میت ۴۰ پروئه

SHREK

عرضه جهانی که نمیشه ولی اگر میشد میتونست با s20FE رقابت کنه که اونم بخاطر اسنپ دراگون و GMS سامسونگ به جایی نمی‌رسید.

Alireza1995

اصلا شاید از ی زاویه دید دیگ باشه و همون هواوی میت 40 پرو است
اصلا شایدم اون گوشی که ویدئو دیدیم میت نباشه و همین نوا8 باشه

خدایی خودم به شخصه زیاد دوست دارم که این گوشی نوا 8 باشه

Milad7

چی به چیه چقدر شکل میت 40 پرو هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)