حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تسلا مدل اس پلد ۲۰۲۲ / Tesla Model S Plaid 2022 با رنج ۸۳۶ کیلومتر و ۰ تا ۱۰۰ زیر ۲ ثانیه معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | خودرو

تسلا مدل اس پلد ۲۰۲۲ / Tesla Model S Plaid 2022 قصد ندارد بدون جنگیدن، از میدان بیرون برود و می خواهد نسخه 2021 Lucid Air Dream Edition و پیشرانه الکتریکی 1080 اسب بخاری آن را به رقابت دعوت کند. به همین دلیل تسلا مدل اس پلد ۲۰۲۲ با رنج ۸۳۶ کیلومتر و ۰ تا ۱۰۰ زیر ۲ ثانیه معرفی می شود.

تسلا مدل اس پلد ۲۰۲۲

تسلا مدل اس پلد ۲۰۲۲ با بیش از ۱۱۰۰ اسب تولید شده از سه موتور الکتریکی (دو محور در یک محور و دیگری در محور دیگر)، وعده می دهد قدرتمندترین ارایه سدان پرچمدار تسلا باشد و در کمتر از دو ثانیه به سرعت تقریبا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت (دقیقا ۹۶ کیلومتر بر ساعت) برسد و سرعت آن در ۳۲۰ کیلومتر در ساعت باشد. در همین حال نسخه Air Dream Edition با زمان کمتر از 2.5 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد.

تسلا مدل اس Plaid همچنین افزایش قابل توجهی در برد رانندگی را برای مدل S ایجاد می کند. در حالی که مدل سطح بالا Range Plus در حال حاضر ۶۴۵ کیلومتر را با شارژ کامل ارایه می کند، طبق گزارشات تسلا مدل اس پلد ۲۰۲۲ به ۸۳۶ کیلومتر می رسد. چطور؟ احتمالاً از یک باتری با ظرفیت انرژی قابل توجه بیشتر از بسته 100 کیلووات ساعتی استفاده شده است.

حدس می زنیم باتری Plaid با ظرفیت 113 کیلووات ساعتی Air مطابقت داشته باشد یا از ظرفیت آن فراتر رود، که تخمین زده می شود که Lucid به سدان آن ۸۳۲ کیلومتر برسد (ما ۷۸۸ کیلومتر را در طی یک نمایش دیده بودیم).

قیمت تسلا مدل اس پلد ۲۰۲۲

امکانات اضافی مدل S Plaid هزینه دارد. تسلا برای مدل سه موتوره 142،690 دلار هزینه خواهد داشت. گرچه این مبلغ بیش از 25000 دلار کمتر از آنچه Lucid قصد دارد قیمت Air Dream Edition را در آن قیمت بگذارد ، هنوز هم 65000 دلار بیشتر از مدل S Long Range Plus است.

آنچه از نظر بصری Plaid را از سایر مدلهای S جدا می کند ، هنوز دقیقا مشخص نیست. مدل جدید تسلا اینگونه به نظر می رسد که تقریباً شبیه خویشاوندان ارزان تر خود است. گفته می شود، ویدئویی از نمونه اولیه مدل S Plaid که تسلا در کانال های رسانه های اجتماعی خود منتشر کرده ، گلگیرهای عریض تر، اسپویلر عقب

صرف نظر از این، ما انتظار داریم که در مورد مشخصات Plaid نزدیک به ورود آن در اواخر سال 2021 اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

نظر شما درباره خودرو جدید تسلا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

چقدر شبیه دنا توربو پلاس اتوماتیک ادیشن

Milad7

اونوقت ما درگیر پلاک نشدن خودروهای دوگانه سوز هستیم 😐😐😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)