حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو Royole FlexPai 2 آمده تا اشتباهات نسل اول را به باد فراموشی بسپارد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | فناوری‌های نوین

تقریبا می توان گفت ۲ سال پیش بود که نگاه نزدیک به موبایل منعطف FlexPai شرکت Royole چینی داشتیم. اولین گوشی تاشو در مقیاس تجاری که البته طراحی آن خیلی عجیب بود. ۶ ماه پیش گوشی تاشو فلکس پای ۲ رسما معرفی شد. امروز و در یک پویش رسانه ای جدید این شرکت می گوید که گوشی تاشو Royole FlexPai 2 آمده تا اشتباهات نسل اول را به باد فراموشی بسپارد.

گوشی تاشو Royole FlexPai 2

شرکت Royole توانست سامسونگ، هواوی و موتورولا را شکست دهد تا تولید یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو را زودتر انجام دهد. من تصور می کنم این شرکت برای اولین بودن مقداری اعتبار کسب می کند، اما محصول حاصل شده محصول چندان خوبی نبود و از نظر سخت افزاری و نرم افزاری، بیشتر نمونه اولیه بود تا دستگاه مصرف کننده که بتواند آن را بخرد. اکنون، Royole با FlexPai 2 بازگشته است و ادعا می کند برخی از نقص های نسخه اصلی را اصلاح کرده است.

دومین گوشی تاشو این شرکت که قرار است در سه ماهه دوم عرضه شود، از یک نمایشگر انعطاف پذیر 7.8 اینچی مانند گوشی اصلی بهره می برد. اما این بار، رویول می گوید که از “صفحه نمایش کاملاً انعطاف پذیر نسل سوم Cicada Wing” استفاده می کند و به یک طراحی جدید و محکم تر لولا “بدون شکاف” در بین لولا و بقیه تلفن روی آورده است.

صفحه نمایش 50 درصد از آنچه در FlexPai اصلی نشان می دهد، روشن تر است و Royole نوید می دهد “نرمترین تجربه تاشو در صنعت حتی پس از بیش از 200000 خم شدن.” می تواند به شعاع خمش حداقل 1 میلی متر برسد، بنابراین شکاف Galaxy Z Flip یا Fold نخواهید داشت.

ماندگاری همچنان یک نگرانی واقعی در این دسته است (به ویژه با توجه به قیمت های بالای تلفن های تاشو تاکنون)، با برخی از بررسی های موتورولا Razr صداهای ناخوشایند ترک خوردگی از مکانیسم لولای آن ذکر شده است. سامسونگ با Galaxy Z Flip به پیشرفت خود در این زمینه ادامه داده است، اما هنوز دستگاه بسیار ظریفی است.

فقط به دلیل اندازه نمایشگر، Royole ادعا می کند که FlexPai 2 دارای “بالاترین صفحه برای بازی و فیلم” در بین رقبای تاشو است. به هر صورت هیچ کدام از این دستگاه ها حتی با نسبت ابعاد 4:3 برای فیلم ها و محتوای سینمایی مناسب نیست. به روزرسانی های داخلی شامل پردازنده Snapdragon 865 (و سازگاری “جهانی” 5G)، حافظه فلش UFS 3.0 و رم LPDDR5 است.

شاید برای Royole مهمتر از FlexPai 2 این خبر باشد که این شرکت صفحه نمایش Cicada Wing خود را به تولیدکنندگان دیگر تلفن از جمله ZTE برای محصولات آینده خود عرضه کند. Royole علاقه زیادی به تولیدکننده قطعات برای شرکت های دیگر نشان داده و سعی کرده است انواع موارد استفاده را برای صفحه نمایش های انعطاف پذیر خود به نمایش بگذارد.

بدیهی است که برای افتخار به این مباهات سخت افزاری بهبود یافته باید کمی صبر کنید تا تست شود. به یاد داشته باشید، اولین FlexPai چیزهای زیادی را برای ارتقا باقی گذاشت.

نظر شما چیست؟ این گوشی تاشو با مکانیسم تاشدن به بیرون با دوربین های چهارگانه کنار نمایشگر را می پسندید؟ تصور شما از یک گوشی تاشو مناسب چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

موفق باشی flexpai

Mahdi

اشتباهات جدیدی در راه است

MohammadFarhaadi

این همه حاشیه و ضخامت بالا رو هنوز کاری براش نکرده.در ضمن ضعف نرم افزار و قیمت خیلی بالا هم نسبت به امکانات ضعف بزرگی تو نسل اول بود.

Milad7

جالبه قبلا اسمش را نشنیده بودم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)