حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A02 سامسونگ با ۲ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۰ دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سه روز پیش برای شما نوشتیم که گلکسی A02 سامسونگ با تراشه ۸ هسته ای کوالکام ارایه می شود. امروز این دستگاه در بنچمارکی لو رفته است. گلکسی A02 سامسونگ با ۲ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۰ دیده شد.

گلکسی A02

در سال گذشته، سامسونگ تقریبا مجموعه تلفن های هوشمند گلکسی خود را با سری Galaxy A و M از نو ساخته است. به عبارت ساده تر، این گوشی ها برخی از ویژگی هایی را که فقط در پرچمداران سامسونگ وجود داشت را به بخش اقتصادی آوردند.

امسال شرکت با معرفی Galaxy A01 گامی فراتر برای گسترش دسترسی به این گوشی ها برد. این اقصادی ترین گزینه برای مشتریانی است که می خواهند به اکوسیستم سامسونگ بپیوندند. اکنون، این گوشی در آستانه دریافت جانشین جدید با نام Galaxy A02 است. امروز از بنچمارک GeekBench عبور کرده و برخی از مشخصات اصلی خود را نشان می دهد.

Galaxy A02

Galaxy A02

دستگاه جدید در بنچمارک Geekbench با شماره مدل SM-A025F عبور کرد. با توجه به لیست Geekbench این گوشی دارای یک چیپست 1.8 گیگاهرتزی کوالکام است. ظاهراً این چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ از سال 2017/2018 است. این تراشه هشت هسته Cortex-A53 را به میز می آورد و اولین تراشه ۱۴ نانومتری هشت هسته ای بود که وارد سری SD4xx شد.

این چیپست برای استفاده پایه کاملا کافی است اما مطمئناً مقدار رم کمکی نخواهد کرد. این دستگاه فقط با ۲ گیگابایت رم عرضه می شود. در واقع ، از ماه نوامبر، گوگل به تمام گوشی های اندرویدی ۲ گیگابایتی رم نیاز دارد تا همراه Android Go ارائه شوند. بنابراین، Galaxy A02 احتمالاً قبل از این خط نهایی به بازار عرضه خواهد شد زیرا این گوشی دارای اندروید ۱۰ است.

اجبار استفاده از اندروید Go برای گوشی های با ۲ گیگابایت یا کمتر از پایان امسال

در آزمایش های Geekbench ، سامسونگ SM-A025F در آزمون تک هسته ای 744 امتیاز و در بخش چند هسته ای 3887 امتیاز به دست آورد. این نتایج بر اساس GeekBench 4.x است. در بنچمارک GeekBench 5.x مطمئناً کمتر خواهند شد.

همانطور که در بالا ذکر کردیم، این گوشی جانشین مستقیم Galaxy A01 خواهد بود. البته باید کمی بهتر از دستگاهی باشد که سری Galaxy A0x را ارایه کرده است. این گوشی با وجود قیمت کمی که دارد، مشخصات جالبی مانند سیستم دوربین دوگانه در عقب و نمایشگر 5.7 اینچی را ارائه می دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A02 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

همون ای01 با حافظه 32 گیگابایتی
سامسونگ یه تغییری درست حسابی بده لاقل

Mb.Pcr

دیگه اینقدر قیمت ها رفته بالا دستمون به همین ای01 سامسونگ هم نمی رسه

Mb.Pcr

جالب اینجاست که ای 01 کور سامسونگ 3 میلیونه
داریم به کجا چنیندشتابان میرویم؟

The MTest MT

اقا شما توی زومیت نبودید ؟

Mb.Pcr

نه متاسفانه
چطور مگه ؟

SHREK

من که منتظرم نوکیا 1100 ارزون بشه شاید تونستم بخرم🙄

Mahdi

عاشقتم سامسونگ

Milad7

به خاطر شروع سال تحصیلی جدید گوشی های اقتصادی و میان رده شدیدا گران شدن! نوت 8 شیا 5700!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)