حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ال جی Q31 با مدیاتک Helio P22 به قیمت ۱۸۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | ال‌جی

گوشی ال جی Q31 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند از غول فناوری کره جنوبی عرضه شده است. این گوشی در بازار خانگی این شرکت معرفی شده است و به نظر می رسد این گوشی مشابه LG K31 باشد که ماه گذشته در آمریکا ارایه شد. در حقیقت همان الگوی کلی Q برای بازار کره و K برای بازار جهانی است.

ال جی Q31

گوشی LG Q31 توسط مدیاتک Helio P22 همراه با ۳ گیگابایت رم مجهز شده است. این گوشی در پشت دارای دوربین دوگانه با یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است. این دکمه اختصاصی دستیار Google است و برای دوام دارای گواهینامه MIL-STD 810G است.

با ورود به مشخصات، LG Q31 جدید از یک نمایشگر 5.7 اینچی HD+ بهره می برد و از پردازنده هشت هسته ای ۲ گیگاهرتزی MediaTek Helio P22 MT6762 بهره می برد. 3 گیگابایت رم دارد و 32 گیگابایت حافظه داخلی به آن اضافه می شود. فضای ذخیره سازی با استفاده از کارت microSD (حداکثر ۲ ترابایت) بیشتر قابل توسعه است.

برای عکس و فیلم، تلفن LG Q31 دو دوربین در پشت و یکی در جلو ارایه می کند. تنظیمات دوربین عقب شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض است. در قسمت جلویی، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی قرار دارد که درون شکاف U شکل قرار دارد.

گوشی LG Q31 توسط یک باتری 3000 میلی آمپری پشتیبانی می شود و گزینه های اتصال شامل Wi-Fi ، LTE ، بلوتوث v5.1 ، GPS ، NFC و یک درگاه USB Type-C برای شارژ است. به نظر می رسد یک دکمه اختصاصی دستیار Google در کنار آن قرار دارد و این تلفن با هشت آزمایش MIL-STD 810G نیز سازگار است. از نظر ابعاد، LG Q31 ابعادی برابر با 147.9×71.0x8.7mm دارد و وزن آن نیز 145 گرم است.

قیمت LG Q31

ال جی Q31 جدید برای مدل ذخیره سازی 3 گیگابایتی + 32 گیگابایتی معادل ۱۸۰ دلار قیمت دارد. فروش این گوشی از یک هفته دیگر در کره جنوبی آغاز خواهد شد. این گوشی در یک گزینه تک رنگ نقره ای متالیک به بازار عرضه شده است. در حال حاضر در مورد در دسترس بودن در خارج از کره جنوبی خبری نیست.

نظر شما درباره ال جی Q31 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

سخت افزار چهار و نیم سال پیش .مشخصات در حد پایین رده ترین ها .قیمت یه بالارده ..تو این رنج قیمت ریلمی شیائمی ویوو آپو آنقدر گوشی فوق العاده دارن که شوخی بسه مقایسه شون با این ..قیمت هفتاد دلاری هم واسش زیاد بود چون رقیب خوبی برای ردمی ۹ آ هم حساب نمیشه

Taha

۸۰ دلار هم زیاده براش

TheFreeCritic

نهایت 60 دلار با این مشخصات

Mahdi

الان مثلا پردازندش اسنپ ۸۵۵ بود میشد گفت ارزش خرید داره

Pouya

Helio p22😐😐
الجی شوخیش گرفته؟
۱۸۰ دلار😐
چرا خود زنی می‌کنی آخه الجی جان😶

online_wireless

با اين قيمت برندهاي چيني گوشي هاي خيلي بهتري دارن

Milad7

اصلا بروز نیست ارزش خرید نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)