حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات شارژر وایرلس سه گانه سامسونگ Wireless Charger Trio رسمی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

دو هفته پیش برای شما نوشتیم که شارژر وایرلس سه گانه سامسونگ Wireless Charging Trio رونمایی شد. این در حقیقت خروجی آن کاری بود که اپل توانست سه سال پیش انجام دهد. تا کنون مشخصات این شارژر مشخص نبود اما حالا می توانیم نگاهی به توانایی آن داشته باشیم.

شارژر وایرلس سه گانه سامسونگ

Wireless Charger Trio

Wireless Charger Trio

سامسونگ جدیدترین شارژر بی سیم خود را در اوایل ماه جاری رونمایی کرد بدون اینکه اطلاعات زیادی در مورد مشخصات آن ارائه دهد. جدا از این واقعیت که می تواند به طور بی سیم تا سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کند. اما به اصطلاح Trio Charger Wireless اکنون در اروپا و کره جنوبی به صورت آنلاین در دسترس قرار داده شده است. خوشبختانه صفحه فروشگاهی محصول بیشتر مشخصات را روشن می کند.

طبق لیست، شارژر بی سیم Trio دارای شش سیم پیچ است و قابلیت شارژ سریع ۹ وات را دارد. این دستگاه از دستگاه های سازگار با Qi با قابلیت شارژ حداقل ۵ وات و همچنین محصولات اپل با شارژ ۷.۵ وات پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای آرایه ای از نشانگرهای LED است. در دو رنگ هم برای آن وجود دارد: سیاه و سفید.

ابعاد آن 240 در 86 در 15.5 میلی متر و وزن آن 320 گرم است. با انواع مختلفی از دستگاه های گلکسی از سری Galaxy S6 (شارژ Qi) گرفته تا جدیدترین Galaxy Note 20 ، Galaxy Z Fold 2 ، Galaxy Watch 3 و Galaxy Buds Live سازگار است. این حتی یک نگهدارنده ویژه با آهنربا برای Galaxy Watch شما دارد.

شارژر بی سیم Trio می تواند به طور خودکار روشن یا خاموش شود و می تواند دستگاه ها را به صورت بی سیم شارژ کند حتی اگر در یک محافظ محافظ بسته شده باشند، به شرطی که قاب ضخیم تر از ۳ میلی متر نباشد. در غیر این صورت، شارژر ممکن است گرمای بیشتری تولید کرده و وات را کاهش دهد و در نتیجه مدت زمان شارژ بیشتری دارد.

این شارژر وایرلس با یک سر شارژر ۲۵ وات درون جعبه فروخته می شود که می تواند یک انتخاب خوب باشد. نظر شما چیست؟ یک شارژر وایرلس با چند خروجی می تواند ایده خوبی برای دستگاه های روز افزون ما باشد، نه؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

ارزش خاصی نداره

Milad7

عالی و شیک 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)