حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر ایرپادز استودیو اپل را ببینید

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، رندر، لوازم جانبی

دیروز در ترنجی اولین نگاه به ایرپادز استودیو را داشتیم. این نگاه به یک تصویر واقعی از Airpods Studio بود. امروز اما می توانید رندر ایرپادز استودیو اپل را ببینید، چرا که علاقه مندان به محصولات اپل دست به کار شده اند تا تصور بهتری از آن چه که هندزفری بی سیم روگوشی اپل خواهد بود، به شما بدهند.

رندر ایرپادز استودیو اپل

اپل AirPods Studio هدفون روگوشی شایعه شده کوپرتینویی هاست که در رندرهای با کیفیت بالا ظاهر شده است. این هدفون دارای گوشهای مغناطیسی همراه با یک قابلیت برگشت پذیر است که به طور خودکار گوش چپ / راست را تشخیص می دهد تا صدای کانال دار با صحیح ارایه کند. همچنین در کیفیت ساخت می تواند چرم با کیفیت بالا، ساخت فلز و پورت USB Type-C را ارایه کند. به طور گسترده ای گزارش شده است که هدفون به همراه سری آیفون امسال به بازار عرضه می شود.

یکی از منابع قابل اعتماد به نام Jon Prosser توئیت کرد و رندر کیفیت بالای ارائه شده ایرپادز استودیو را به ما نشان داد. پروسر همچنین یک ویدیو را در یوتیوب به اشتراک گذاشت و ادعا کرد که هدفون های اپل AirPods Studio (با نام رمز B515) دارای گوش های مغناطیسی هستند.

ایرپادز استودیو

ایرپادز استودیو

برخلاف گوشهای معمولی، این هندزفری علامت های L / R را ندارند و می توان آن را روی هر گوش قرار داد. این گوشی های برگشت پذیر به طور خودکار گوش چپ / راست کاربر را تشخیص داده و سپس صدا را مطابق با آن کانال می کنند. او همچنین اضافه کرد که گوشواره های داخلی و هدبند از چرم با کیفیت بالا ساخته شده است، در حالی که گوشی ها دارای جنس فلزی پریمیوم برای قاب بیرونی هستند.

همانطور که در رندرها ارائه می شود ، هدفون های بلوتوث اپل از جک 3.5 میلی متری برخوردار نیستند اما از درگاه USB Type-C برخوردار هستند. مشخص نیست که آیا می توان از این هدفون با اتصال Type-C به Type-C (با MacBooks جدید) یا USB Type-C آیپد (و حتی اگر آیفون ۱۲ از این پورت استفاده کند) استفاده کرد یا نه.

گزارش قبلی حاکی از آن بود که هدفون ها می توانند دارای ویژگی نویزکنسلینگ فعال، تشخیص سر و گردن و تنظیمات سفارشی کننده اکولایزر باشند.

سری هدفون های بی سیم اپل AirPods دارای سنسورهایی هستند که می توانند تشخیص دهند که آیا گوشی ها برداشته شده اند یا دوباره قرار داده شده اند. این به طور خودکار موسیقی را در دستگاه های سازگار پخش یا مکث می کند. به همین ترتیب، هدفون های روگوشی AirPods Studio اپل همچنین می توانند حسگرهای مشابهی داشته باشند که می توانند هنگام استفاده از هدفون روی گردن را تشخیص دهند. از آنجا که گفته می شود این هدفون یک مدل پریمیوم است، انتظار می رود این گوشی ها با راه اندازی Bose Noise Canceling Headphones 700 و Sony WH-1000XM3 رقابت کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر هندزفری جدید اپل هستید؟ هندزفری های روگوشی را دوست دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

احتمالا های اند باشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)