حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرویس اپل فیتنس پلاس / + Apple Fitness برای اپل واچ رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

اپل یک شرکت شناخته شده برای عملکرد عالی نرم افزار و سخت افزار است. اپل واچ های این شرکت ویژگی های نرم افزاری منحصر به فردی دارند اما بعضی ویژگی های واضح مثل پایش خواب را تا نسل هفتم سیستم عامل نداشت! امشب اما یک ویژگی پیشرو دیگر برای اپل واچ معرفی شده که بسیار جذاب است. سرویس اپل فیتنس پلاس / + Apple Fitness برای اپل واچ رسما معرفی شده و به شما کمک می کند تا حداکثر بهره وری از ساعت هوشمند اپل را داشته باشید.

سرویس اپل فیتنس پلاس

امشب (یا دیشب، چون الان بامداد چهارشنبه است!) اپل در جریان رویداد ویژه خود که بر روی Apple Watch و iPad متمرکز بود. در این جریان یک سرویس اشتراک “تناسب اندام گرا” جدید به نام سرویس اپل فیتنس پلاس / + Apple Fitness ارائه داد. این سرویس برای Apple Watch طراحی شده است و توصیه های تمرینی شخصی و تمرینات حرفه ای توسط مربیان مشهور را ارائه می دهد.

سرویس اپل فیتنس پلاس می تواند توصیه هایی را براساس جلسات تمرینی گذشته که کاربر انجام داده است ارائه دهد، اما همچنین کاربران می توانند انواع خاصی از تمرین ، مربیان خاص ، مدت زمان یا حتی موسیقی مورد استفاده در طول تمرین را جستجو کنند. در مورد موضوع موسیقی ، اگر اتفاقاً هنگام تمرین چیزی را که دوست دارید می شنوید و می خواهید بعداً به آن گوش دهید ، Apple Fitness + می تواند با Apple Music همگام باشد تا بتوانید این کار را انجام دهید.

ادغام با ساعت اپل به این معنی است که وقتی یک برنامه تمرینی را از برنامه Fitness در آیفون خود انتخاب می کنید، Apple Watch شما به طور خودکار ردیابی نوع خاصی از تمرین را شروع می کند. معیارهایی مانند ضربان قلب در طول تمرین اندازه گیری می شود و شما حتی می توانید Burn Bar را فعال کنید، که کالری سوزانده شده شما را با سایر افرادی که همان تمرین را انجام داده اند مقایسه می کند. رابط کاربری مشابه حلقه های فعالیت که معمولاً روی ساعت نشان داده می شود، به کاربران اجازه می دهد تا در طول تمرین وضعیت خود را بدانند.

درمورد اینکه چه نوع تمریناتی را پیدا خواهید کرد، مربیان اپل کتابخانه ای از Studio Workouts ایجاد می کنند که فعالیت های مختلفی مانند دوچرخه سواری ، پارو زدن ، قدرتی ، یوگا و موارد دیگر را هدف قرار می دهد و هر تمرین با موسیقی مشخص شده توسط مربی مرتبط می شود. تمرینات جدید هر هفته در ژانرهای مختلف اضافه خواهد شد و یک برنامه “Absolute Beginner” نیز برای کسانی که تازه به تناسب اندام می پردازند در برنامه تعبیه شده است. هیچ برند یا تجهیزات خاصی برای پیگیری تمرین لازم نیست، اما اگر تردمیل سازگار با Apple GymKit دارید، می توانید آن را با ساعت وصل کنید تا سنجه ها همگام سازی شوند.

سرویس اپل فیتنس پلاس با یک دوره آزمایشی یک ماهه رایگان، ماهیانه 9.99 دلار یا سالانه 79.99 دلار هزینه دارد. با این حال، اگر از همین امروز یک Apple Watch سری ۳ یا جدیدتر خریداری کنید، می توانید یک دوره آزمایشی گسترده را به مدت سه ماه دریافت کنید. علاوه بر این، اشتراک در کشورهایی که در آن موجود است در برنامه Apple One Premier گنجانده خواهد شد.

نظر شما درباره این سرویس تناسب اندام گرا اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عکس منشوری! یهو یک عده تحریک نشن ! 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)