حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس پرو ایکس ۲ مایکروسافت با تراشه و رنگ های جدید ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، مایکروسافت

سرفیس پرو ایکس دستگاهی است با تراشه ARM و تلاش مایکروسافت را برای دستگاه های باریک تر، کم مصرف تر، همیشه متصل و به روزتر نشان می دهد. هنوز این ایده پخته نیست اما اگر طرفدار آن هستید خبر خوب اینکه سرفیس پرو ایکس ۲ مایکروسافت با تراشه و رنگ های جدید ارایه خواهد شد.

سرفیس پرو ایکس ۲

گزارش شده است که مایکروسافت در پاییز امسال قصد دارد سرفیس Pro X مجهز به ARM خود را به روز کند. ویندوز سنترال گزارش می دهد که Surface Pro X به روز شده و شامل تراشه SQ2 مایکروسافت است که احتمالاً مبتنی بر کوالکام Snapdragon 8cx Gen 2 5G خواهد بود. مشخص نیست که این Surface Pro X جدید شامل پشتیبانی 5G است یا خیر، اما جدیدترین تراشه کوالکام از این گزینه پشتیبانی می کند.

همچنین شایعه شده است که مایکروسافت در حال کار بر روی یک رنگ جدید برای این Surface Pro X به روز شده است، که می تواند دستگاه را در رنگ پلاتینیومی که معمولا در سری Surface Pro مبتنی بر Intel یافت می شود، مشاهده کند. مایکروسافت سال گذشته سرفیس پرو ایکس را با رنگ مشکی و یک نوع کاور مشکی به بازار عرضه کرد. به احتمال زیاد انواع متنوعی از کاور را برای این Surface Pro X جدید مشاهده خواهیم کرد تا مکمل رنگ جدید پلاتینی باشد.

هیچ شایعه ای پیرامون هیچگونه طراحی یا تغییرات سخت افزاری قابل توجهی فراتر از به روزرسانی تراشه وجود ندارد، بنابراین احتمالاً مایکروسافت به طراحی نازک و سبک تری که سال گذشته برای Pro X معرفی کرد پایبند باشد. این پردازنده به تنهایی می تواند به بهبود عملکرد Surface Pro X کمک کند که با برنامه های شبیه سازی سنتی دست و پنجه نرم می کند.

مایکروسافت احتمالاً ۱۰ مهر ۹۹ Surface برای معرفی این Surface Pro X به روز شده در کنار لپ تاپ Surface Laptop کوچکتر با اندازه 12.5 اینچ برگزار خواهد کرد.

منتظر سرفیس پرو ایکس هستید؟ فکر می کنید این راهبرد مایکروسافت موفق باشد؟ در حال حاضر به نظر می رسد که باید موفق باشد چون رقیب آن ها یعنی اپل به آن سمت می رود.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

اقا ممنون میشم کمک کنید من کش تلگرامم رو پاک کردم چتام و اینا پریده چیکار کنم برگردن

Milad7

با پاک کردن کش که چت نمیپره 😐

MohammadFarhaadi

فکرش رو بکنید مایکروسافت بجا اندروید از لینوکس تو سرفیس دو و یا سولو استفاده کنه ‌ ازش استقبال بشه و بتونه رقیب اندروید و آی او اس بشه تو دیوایسهای پرتابل!با توجه به قابلیت روونتر بودنش روی سخت افزارهای ضعیف میتونه با توجه به قدرت گوشیهای الان بترکونه و اگر توسعه دهنده ها پشتیبانی کنن واقعا میشه بهش گفت پاکت پی سی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)