حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی مرداد ۹۹

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

بر اساس آخرین گزارش ارزشیابی کیفی انجام شده در مردادماه امسال، در گروه خودروهای سبک ۵ خودرو سواری توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند و همچنین 27 خودروی سبک سواری و وانت 3 ستاره کیفی به خود اختصاص دادند. اجازه بدهید با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی شهریور ۹۹ را با هم مرور کنیم.

با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین وانت های داخلی مرداد ۹۹

براساس گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد، در مردادماه امسال در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت و لیست قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران خودرو دیزل با دریافت سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت وانت تولیدی ساخت داخل را به خود اختصاص داد.

در لیست قیمتی دو، گروه خودروهای سبک و در بخش وانت نیز وانت‌های‌ نیسان ریچ شرکت زامیاد، سایپا 151 شرکت بن رو و وانت‌های مزدا کارا 2000 تک کابین و مزدا کارا 2000 دو کابین تیپ ۳ شرکت بهمن موتور موفق به کسب 3 ستاره کیفی شدند.

در همین گروه وانت آریسان شرکت ایران خودرو دیزل و وانت مزدا کارا 2000 دو کابین شرکت بهمن موتور با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفتند و وانت نیسان‌های تک سوز و دوگانه سوز شرکت زامیاد توانستند یک ستاره کیفی را از آن خود کنند.

با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای سواری داخلی مرداد ۹۹

در گروه سبک بخش سواری خودروی پژو 2008 شرکت ایران خودرو/ایکاپ موفق به دریافت پنج ستاره کیفی شد و بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داد؛ این خودرو در لیست قیمتی دو قرار دارد و در این لیست هایماS7 اتوماتیک توربو ایران خودرو خراسان نیز چهار ستاره کیفی را از آن خود نموده و مجددا به عنوان باکیفیت ترین شاسی‌بلند تولید داخل معرفی شده است..

جک اس5 و جک اس3 کرمان موتور در این لیست قیمتی سه ستاره‌ای شدند. SWM G01 سیف خودرو و تیگو 5 مدیران خودرو نیز سه ستاره به دست آوردند.

در این گروه و این کلاس قیمتی MVM X33S مدیران خودرو نیز دو ستاره کسب کرد.

همچنین در سطح قیمتی چهار، خودروهای پژو 207 و پژو 207SD، دنا پلاس از ایران خودرو و برلیانس H230 شرکت پارس خودرو هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

در این لیست قیمتی، رانا، پژو 206SD، پژو 206 و دنا همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و خودروهای پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره ای شدند.

در این لیست، سمند تبریز ایرانخودرو تبریز، خودروهای پژو پارس تهران ایران خودرو، پژو پارس خراسان ایران خودرو خراسان ، پژو پارس اتوماتیک کرمانشاه ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو فارس، پژو پارس ایران خودرو مازندران و پژو پارس صنایع خودروسازی فردا همگی 3 ستاره کیفی را از آن خود کردند.

پژو 405 ایران خودرو خراسان نیز دو ستاره کیفی را از آن خود کرد.

در سطح قیمتی پنج نیز خودروهای سایپا 131X و سایپا 131X پارس خودرو دو ستاره کیفی به دست آوردند.

کوییکR پارس خودرو و کوییک و تیبا 2 سایپا، ساینا و تیبای سایپا سیتروئن نیز موفق به دریافت 3 ستاره کیفی شدند.

با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین کامیونت های داخلی مرداد ۹۹

در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو NMR85 بهمن دیزل و کامیونت ایسوزو NPR75K بهمن دیزل خودروی های سنگین چهار ستاره کیفی شدند و کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل و شیلر بهمن دیزل سه ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در بخش کامیون نیز کامیون ایسوزو NPR75M بهمن دیزل چهار ستاره کیفی به دست آورد.

کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند.

در بخش کشنده‌، خودروی کشنده فوتون 4Auman H شرکت ایران خودرو دیزل توانست چهار ستاره کیفی را به دست آورد و کشنده FAW J6 سیباموتور نیز سه ستاره به دست آورد.

در بخش مینی بوس نیز مینی بوس ایسوزو سحر شرکت بهمن دیزل چهارستاره کیفی به دست آورد و شیلر بهمن دیزل نیز در لیست چهار ستاره ها قرار گرفت.

در بخش اتوبوس بین شهری نیز اتوبوس بین شهری اسکانیا 4212 مارال از تولیدات عقاب افشان 4 ستاره به دست آورد.

نظر شما درباره با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی مرداد ۹۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

البته ما با کیفت تو داخل نداریم باید از کیفیت بد و بدتر انتخاب کنیم

Auroro

والا تا جایی که ما میدونیم خودرو داخلی با کیفیت نداریم

Milad7

در مجموع تا حوالی ۳۰۰ میلیون دنا پلاس با کیفیت ترین خودروی داخلیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)