حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینترنت ۲ گیگابیت برثانیه گوگل با قیمت ۱۰۰ دلار در ماه ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اینترنت، گوگل

گوگل هفته جاری اعلام کرد که Google Fiber حداکثر سرعت اینترنت ارائه شده به مشتریان خود را از اواخر سال جاری از ۱ گیگابیت بر ثانیه به ۲ گیگابیت بر ثانیه افزایش می دهد. گفته می شود که اینترنت ۲ گیگابیت برثانیه گوگل با قیمت ۱۰۰ دلار در ماه ارایه خواهد شد.

اینترنت ۲ گیگابیت برثانیه گوگل

اینترنت ۲ گیگابیت برثانیه گوگل

هزینه طرح جدید ماهیانه ۱۰۰ دلار، ۳۰ دلار بیشتر از گزینه موجود ۱ گیگابیت بر ثانیه شرکت است. با این حال، فقط دانلود با حداکثر سرعت جدید ارائه می شود. آپلودها با سرعت ۱ گیگابیت بر ثانیه باقی می مانند. با طرح جدید، گوگل می گوید “روتر و توسعه دهنده جدید Wi-Fi 6” مشخص برای مشتریان فراهم می کند تا از سرعت های جدید بیشترین استفاده را ببرند.

ارایه آزمایشی طرح جدید قرار است ماه آینده در نشویل ، تنسی و هانتسویل، آلاباما آغاز شود و در دو شهر برنامه ریزی شده برای اواخر سال، فعالیت گسترده ای داشته باشد. این شرکت می گوید در حال حاضر Google Fiber و Google Fiber Webpass (که به جای کابلهای فیبر نوری از انتقال توسط هوا استفاده می کند) را در ۱۹ شهر ایالات متحده ارائه می دهد. اولین سری ارایه اینترنت ۲ گیگابیت بر ثانیه قرار است اواخر سال جاری با حضور گسترده در “بیشتر” شهرها در اوایل سال 2021 در بازارهای دیگر آن شروع شوند.

از زمان شروع تدریجی حذف محصولات برای تمرکز بر خدمات اینترنت پرسرعت، این اولین اعلامیه مهم جدید محصول از طرف Google Fiber است. در دسامبر گذشته، ارائه اینترنت 100 مگابیت بر ثانیه به مشتریان جدید را متوقف کرد و در اوایل سال جاری، پیشنهاد بسته تلویزیونی خود را کنار گذاشت.

یک مدیر گوگل فیبر قبلاً گفته بود که هزینه دستیابی به محتوای ویدئویی مانع بزرگی برای گسترش گسترده خدمات است. با عرضه اینترنت ۲ گیگابیت بر ثانیه ، به نظر می رسد که ما سرانجام شاهد ثمربخشی رویکرد Google Fiber در اینترنت پرسرعت هستیم.

نظر شما چیست؟ سرعت طرح اینترنت شما چقدر است؟ در نهایت چقدر به شما می رسد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اگر اشتراک اینترنت مخابرات دارید سریع تر یک ساله تمدید بکنید، یکی از اشنایان که در مخابرات فعال هست گفت از مهر ماه قراره تعرفه ی سرویس adsl مخابرات افزایش پیدا بکنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)