حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی Surface Solo / سرفیس سولو مایکروسافت را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | کانسپت، مایکروسافت

مایکروسافت اخیرا تلفن هوشمند Surface Duo خود را به بازار عرضه کرده است که از سال گذشته در اخبار بوده است. گفته می شود که عملکرد تلفن هوشمند با صفحه نمایش دوتایی مایکروسافت در مقایسه با تلفن های هوشمند تاشو یکپارچه سامسونگ، محدود است. با این حال، تغییرات خاص خود را دارد که بر اساس اندروید کار می کنند. اگر طرفدار طراحی Surface Duo نیستید، یک طراح مفهومی از دستگاه را با یک صفحه نمایش واحد ارائه داده است که به آن Surface Solo می گوید. اجازه بدهید طرح مفهومی Surface Solo / سرفیس سولو مایکروسافت را ببینید.

طرح مفهومی Surface Solo

طرح مفهومی جدید Surface Solo از یک طراحی تک صفحه ای با فرم فاکتور متعارف برخوردار است. اگر واقعی باشد، آیا آن را خریداری می کنید؟

همانطور که قبلاً ذکر شد، طراح Jonas Daehnert، معروف بهPhoneDesigner در توییتر تصاویر مفهومی Surface Solo را به اشتراک گذاشته و از نمایش تک صفحه که در ذهنش بوده رونمایی کرده است. وقتی Surface Duo را باز می کنید و در حالت ۱۸۰ درجه است تقریبا می توانید به عنوان یک گوشی تک صفحه استفاده کنید. با این حال، نسبت ابعاد و تقارن کلی گوشی به خطر افتاده است و به نظر هیچ چیز خوشایند نیست. عرض آن از حد معمول بیشتر است.

طرح مفهومی Surface Solo

طرح مفهومی Surface Solo

مفهوم طراح از Surface Solo نسبت ابعادی سنتی یا معمولی برخوردار است زیرا دارای یک صفحه نمایش به جای دو صفحه جداگانه است. توجه داشته باشید که طراح نشانه های طراحی خود را از دستگاه های مایکروسافت گرفته است. جدا از فرم فکتور و طراحی، Surface Solo از مشخصات بسیار نازکی برخوردار است. دکمه کنار و اسکنر اثر انگشت جانبی کاملاً آشنا است.

طرح مفهومی Surface Solo

طرح مفهومی Surface Solo

به نظر من Surface Duo مایکروسافت یک دستگاه جالب است و بدنه نازک آن بسیار عالی است. به دلیل اینکه اندروید را مجبور به کار بهتر با تلفن های هوشمند با صفحه نمایش دوگانه می کند، جایی برای نوآوری ایجاد می کند. مکانیسم لولا، براساس بررسی ها محکم است و با تنظیم در هر درجه به خوبی ساخته شده است. این یک جایگاه جدید برای صنعت و برنامه ها برای دنبال کردن رویکرد صفحه نمایش دوگانه است.

البته که یک موبایل ساده تر از مایکروسافت هم شاید بد نباشد. هر چند که رویکرد اخیر ردموندی بیشتر نرم افزار محور و همکاری با سامسونگ برای ارایه سرویس های نرم افزاری آن ها بوده است.

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

بیل گیتسم که باشی وقتی مخت خوب کار نکنه باید از گوشی سازی شی بیرون….

The MTest MT

دوستان ببخشید ولی کسی میتونه در زمینه انلاک بوت لودر کمکم کنه لطفا ای میل شو بده

Mahdi

😍😍😍

MohammadFarhaadi

متاسفانه مدیرای وقت مایکروسافت هیچ علاقه و ایده ای نسبت به آینده گوشیای هوشمند نشون ندادن و علت شکستشون هم همین مسآله بود وگرنه اگر از همون اول در زمان مدیریت بالمر یه خورده به بخش اسمارت فون اهمیت میدادن الان هم صنعت گوشی خیلی پیشرفته تر بود هم مایکروسافت توش حکومت میکرد.ویندوز موبایل سالها قبل از آی او اس و اندروید برای گوشیای هوشمند توسعه پیدا کرده بود.بیل گیتس تو قسمت مخصوص به گوشی کاره ای نبود و در اصل سال ۲۰۰۰ مدیریت رو واگذار مرد به بالمر.

Adjus

سادگیه طراحیشو به شدت دوست دارم

AŁɪ

قشنگه💙

MSK

دوستان آخر لپتاپ برداشتم استوک زد بوک 2016 از چند نفر پرسیدم گفتن خیلی خوبه به نظرتون خوبه خیلیم تمیزه

نیما عرفانی

زنبوک دیگه؟🙂 آره سِریه خوبیه عزیزم مبارکت باشه و به خوشی و سلامتی ازش استفاده کنی⁦❤️⁩🎼

MSK

نیما جان سری z hp برداشتم 28400 پیشنهاده بهتری نداشتید

ممد بمولا

نایس
طراحی خوبی داره اما یک دوربین؟…

MohammadFarhaadi

دوربین چندگانه المانهای طراحیه خاص اون محصول و برند درش استفاده میشه و امضای مخصوص خودشش رو داره و از اونجا که این طرح مفهومیه و تا حالا محصولات مایکروسافت دوربین چندگانه نداشتن که ببینیم چه شکلیه احتمالا طراح با دوربین تکی سرفیس فعلا طرح رو کامل کرده.

Milad7

چیه این 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)