حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی HMS 5.0 رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

پس از معرفی EMUI 11 و HarmonyOS 2.0 هواوی HMS 5.0 را در سطح جهانی معرفی کرده است. این شرکت می گوید برنامه های HMS در 170+ کشور و منطقه به کاربران سرویس می دهند، علاوه بر این 10 برنامه بیش از 50 میلیون کاربر فعال ماهانه را جمع آوری کرده اند. هواوی AppGallery با بیش از 400+ کاربر فعال ماهانه پیشتاز است. پنج سرویس اساسی HMS وجود دارد که در سال گذشته بهبود یافته است.

هواوی HMS 5.0

۱- موتور پرداخت:

در بیش از 170 کشور و منطقه وجود دارد. خدمات پرداخت HUAWEI با بیش از 60 شرکت مخابراتی جهانی کار می کند. علاوه بر این ، پرداخت شخص ثالث در 10 کشور و منطقه پشتیبانی می شود ، در حالی که 70 کشور و منطقه دارای امتیاز HUAWEI هستند.

۲- موتور تبلیغات هواوی:

این برنامه نویسان را قادر می سازد تا از ترافیک جهانی درآمد بهتری کسب کنند. برنامه های بیشتر و بیشتری دارای موتور تبلیغات یکپارچه هستند و مجموع آنها به 3100 برنامه + رسیده است. درآمد در حال افزایش است. تبلیغات را می توان به روش های مختلفی از جمله عکس پس زمینه ، پوشش و تبلیغات AR پیاده سازی کرد.

۳- موتور مرورگر

این برنامه با بیش از 330 میلیون کاربر فعال ماهانه رایج ترین برنامه برای کاربران است. اکنون برای توسعه دهندگان جهانی باز است. علاوه بر این ، کاربران می توانند از طریق اسکن QR جستجو و اطلاعات را پیدا کنند. از ویژگی های بیشتر می توان به جستجو در برنامه های محبوب ، پیمایش و در یک نگاه اجمالی اشاره کرد

۴- موتور نقشه

این سال گذشته منتشر شد منتشر شد. یک سال بعد ، با 11 قابلیت بهبود یافته از جمله رانندگی / سواری و مسیریابی راه می رود. همراه با پشتیبانی از دستگاه متقابل است. HUAWEI می گوید 2000+ برنامه خارج از کشور دارای مجموعه نقشه های یکپارچه هستند. این شرکت در تلاش است تا محیط های داخلی و خارجی را به صورت یکپارچه پوشش دهد.

۵- موتور جستجو

هواوی در حال ساخت ساخت Mobile-first به موتور جستجوی ساخته شده برای تجربه موبایل است. در 170+ کشور ، 50+ زبان و 20+ بخش عمودی وجود دارد. می توانید برنامه ها ، مارک ها ، موارد دلخواه خود و موارد دیگر را جستجو کنید.

اینها موتورهای اصلی خدمات هواوی هستند. HMS همراه با کیت گرافیک رایانه ای ، کیت صحنه ، کیت تسریع ، AR موتور است تا با ارائه گرافیک بهتر شوید. HUAWEI می گوید ، متوسط ​​مصرف برق آن بین 11 تا 13 درصد است.

علاوه بر این ، HMS شامل WidePlay DRM است که محافظت از حق چاپ را برای برنامه های موسیقی و سرگرمی ارائه می دهد. به علاوه ، Image Kit دارای انیمیشن های مبتنی بر الگو است ، اکنون حساس به فشار است و AppGallery کارها را با Huawei Cloud متصل می کند.

نظر شما درباره تلاش های هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

امیدوارم هواوی بتونه موفق بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)