حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط فروش اقساطی BMW 218i شهریور ۹۹ با پیش پرداخت ۲۸۹ میلیون تومانی

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

در شرایطی که قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو در بازار شهریور ۹۹ چیزی حدود ۵۰۰ میلیون قیمت گذاری شده است، شاید صاحب یک BMW شدن با پیش پرداخت زیر ۳۰۰ میلیون تومانی جذاب باشد، نه؟ شرایط فروش اقساطی BMW 218i شهریور ۹۹ با پیش پرداخت ۲۸۹ میلیون تومانی امروز اعلام شده است اما پیش از این که خیلی خوشحال بشوید باید بگویم اقساط ۱ ساله آن دیتای قابل توجهی است!

شرایط فروش اقساطی BMW 218i شهریور ۹۹

مشتریان برای خرید بی ام و 218i اکتیو تورر نیاز به ارائه پیش پرداختی تنها معادل ۲۸۹ میلیون تومان دارند. سایر مبلغ خودرو نیز در اقساط یک ساله دریافت خواهد شد که مبلغ هر قسط ۱۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. این طرح فروش توسط پرشیا خودرو انجام می شود.

بی ام و 218i اکتیو تورر نسخه خانوادگی بی ام و سری 2 محسوب می‌شود که تولید آن از سال 2015 آغاز شد. این خودرو به یک پیشرانه سه سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز است که حداکثر 134 اسب‌بخار قدرت و 220 نیوتن‌متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می‌دهد. گیربکس مورد استفاده روی بی ام و 218i اکتیو تورر نیز از نوع شش سرعته اتوماتیک است.

سیستم صوتی Hifi، سقف پانوراما، لاستیک ران فلت و صندلی‌های برقی جلو، بخشی از امکانات رفاهی بی ام و 218i اکتیو تورر هستند. مصرف سوخت بسیار پایین این نسخه از بی ام و سری 2 یکی از نکات قوت این خودرو است که با توجه به افزایش شدید بهای سوخت در کشور، اکنون نکته مهمی هنگام خرید خودرو محسوب می‌شود.

نظر شما درباره شرایط فروش اقساطی BMW 218i شهریور ۹۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

One UI 3, UX has changed a lot
Prepare for the real fragrance

دقیقاً دست گذاشت رو جایی که باید میذاشت…
درسته ui سامسونگ از هوآوی فرسنگ ها فاصله داشت اما واقعاً ux هوآوی یه جاهایی چند متر جلوتر بود… اونا هم باید جبران شه… همینطور همین مسئله برای شیائومی هم هست… اونم باید ux رو قوی کنه…

m.b

پیش بینی جالب توجه از فروش گوشی های هوشمند تو سال 2021:

http://uupload.ir/files/cbol_global-smartphone-shipments-2020.jpg

bi taasob

یک منبع بی پایه و اساس… کلهم آمارهاش اشتباهم بود…

Milad7

😐😐😐 یا صاحب وحشت 😐😐😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)