حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش سهم گجت های پوشیدنی سامسونگ در بازار امریکای شمالی

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، گجت‌های پوشیدنی

سامسونگ ماه گذشته از گلکسی واچ ۳ رونمایی کرد و بررسی ها بسیار مثبت بوده است. با این حال، سهم بازار این شرکت در ساعت هوشمند و دستبند پایش سلامتی کاهش یافته است. در امریکای شمالی، سهم بازار شرکت کره ای در چارک دوم سال ۲۰۲۰ نسبت به سال قبل به نصف کاهش یافته است. کاهش سهم گجت های پوشیدنی سامسونگ در بازار امریکا می تواند برای این شرکت زنگ خطر باشد.

کاهش سهم گجت های پوشیدنی سامسونگ

طبق گزارش جدید شرکت تجزیه و تحلیل بازار Canalys، سهم سامسونگ در بخش دستبند های پوشیدنی از 10.6 درصد در چارک دوم 2019 به 5 درصد در چارک دوم 2020 کاهش یافته است. این شرکت در سه ماهه دوم این سال فقط 0.4 میلیون ساعت هوشمند و دستبند ورزشی را فروخته است.

در مقیاس سالانه این یک افت 48 درصدی است. در مقایسه، اپل 3.2 میلیون ساعت اپل را فروخته است و 37.6 درصد از بازار را به خود اختصاص داد. این شرکت مستقر در کوپرتینو 2.9 میلیون ساعت اپل را در چارک دوم سال 2019 به فروش رسانده است.

شرکت Fitbit متعلق به گوگل هنوز در آمریكای شمالی حضور چشمگیری در بازار دارد. در چارک اول سال 2020 تعداد 1.6 میلیون گجت پوشیدنی فروخته است و 19.3 درصد سهم بازار را به خود اختصاص داد. سهم بازار آن 12 درصد کاهش یافت. گارمین در سه ماهه دوم سال جاری موفق به ارسال 0.7 میلیون دستبند پوشیدنی شد. محموله های آن در مقایسه با چارک دوم 2019 مقدار 27 درصد افزایش یافته است.

برندهای کمتر شناخته شده 28.1 درصد از فروش را تشکیل می دهند. اخیراً، آمازون دستبند پایش فعالیت Halo را معرفی کرد. به نظر می رسد مصرف کنندگان آمریکایی در مدت همه گیری گجت های پوشیدنی زیر ۵۰ دلار سرمایه گذاری کرده اند. Canalys فکر می کند که در سال 2021 بین ردیاب های تناسب اندام ساده و باندهای ردیابی سلامتی پیشرفته تر، یک جدایی مشخص وجود خواهد داشت.

نظر شما درباره این عملکرد بازار گجت های پوشیدنی امریکای شمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

اگر شیائومی تو بازار آمریکا فعال بود لیست فرق میکرد.

Milad7

طبیعیه دیگه اونجا زادگاه اپله 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)