حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی نوکیا ۳.۴ نسبت به نسل های قبلی خود پیشرفت خوبی دارد

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | رندر، نوکیا

نوکیا ابتدا با فرمول Nokia n آغاز کرد. نسل ها مختلف را با نام گذاری یکتای خود به صورت Nokia n.x پیش می برد که این جا x شماره هر نسل است. به این ترتیب نوکیا ۳.۴ می شود چهارمین نسل از نوکیا ۳ که یک دستگاه اقتصادی به شما می رود. با توجه به جدیدترین رندری که از این دستگاه منتشر شده است، می بینیم که طراحی نوکیا ۳.۴ نسبت به نسل های قبلی خود پیشرفت خوبی دارد. طراحی دایره ای دوربین Nokia 3.4 آن را با طراحی های به روز این برند یکدست تر می کند.

نوکیا ۳.۴

شرکت HMD Global در ماه های اخیر به شدت زبان طراحی خود را بهبود بخشیده است و یک رندر جدید منتشر شده از نوکیا 3.4 نشان می دهد که این طراحی جدید به زودی و تقریبا در هر مدل بدون در نظر گرفتن قیمت اعمال می شود. به همین دلیل مشخصا می توان دید که نوکیا ۳.۴ از نظر طراحی پیشرفت چشمگیری داشته است

در اوایل گوشی های هوشمند سری ۳ نوکیا ماژول های دوربین عمودی ظریفی در پشت نمایش داده شده که یک سنسور و یک فلاش LED را در خود جای داده است. این با مدل بعدی تغییر می کند، که یک برآمدگی دایره ای برای دوربین شبیه به نمونه موجود در نوکیا 8.3 5G دارد.

Nokia 3.4

Nokia 3.4

مشخصات دقیق هنوز در دسترس نیست اما HMD Global تنظیمات دوربین سه گانه متنوع تری را برای گوشی هوشمند ارزان قیمت بعدی خود انتخاب کرده است. احتمالا از یک دوربین اصلی، یک سنسور عمق سنج و یک دوربین ماکرو تشکیل شده است.

پایین تر از نسبتاً بزرگ دوربین، اسکنر اثرانگشت و لوگو «نوکیا» قرار دارد که دومی در جهت طول دستگاه چرخانده می شود تا با بقیه مطابقت بیشتری داشته باشد.

به نظر می رسد نوکیا ۳.۴ از پلاستیک ساخته شده است، که مطمئناً با توجه به رقابت جای تعجب ندارد، اما HMD Global با اتخاذ پوشش سه بعدی نانو بافتی که قبلاً استفاده کرده بود، پتانسیل خود را به حداکثر رسانده است.

در بخش رنگ نیز تلاش شده است. از آنجایی که مدل های قبلی سری ۳ نوکیا در رنگ های اساسی مانند مشکی و نقره ای در دسترس قرار گرفته اند، به نظر می رسد نوکیا ۳.۴ در رنگ گرادیانت طور آبی می شود که در وسط روشن تر و در کناره ها تیره تر است.

مشخصات داخلی در این مرحله به عنوان یک معما باقی مانده است و رندرهای مطبوعاتی قسمت جلویی آن هنوز در دسترس نیستند، اما اطلاعات فاش شده نشان می دهد که نوکیا ۳.۴ از یک صفحه سوراخ سوراخ با حاشیه های نسبتا باریک برخوردار است.

نظر شما چیست؟ نوکیا ۳.۴ را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اینا پیشرفت نیست من به حذف لوگو نوکیا پایین صفحه میگم پیشرفت 🙂

Taha

خوشگله ولی از نظر من نوکیا دیگه گوشی سازی رو ول کنه بهتره 😅

نیما عرفانی

#LG
همیشه گفتم از نظر من الجی نوآورترین برند موبایل بوده ، نظر شما چیه دوستان؟؟
مثل اینکه جدی جدی خبری از دوربین سلفی نیست ، پاپ آپ؟یا رو نمایشگر دوم؟؟ یا زیر نمایشگر اصلی؟؟؟🤔
الجی Wing از نمای نزدیک در دنیای واقعی… مکانیزم چرخش و ضخامت قسمت بالایی👌
✓http://uupload.ir/view/inwn_vid_20200907_195118.mp4/
#دقت و #ظرافت در#طراحی

Taha

راستش از نظر من اپوو و ویوو او نو آوری عالین 😄😅😍

نیما عرفانی

“همیشه گفتم از نظر من الجی نوآورترین برند موبایل بوده”
«بوده» فعل گذشته هست و دلالت بر وقوع رخدادهای سابق داره که اون زمان این دو بزرگوار کجا بودن؟؟ اصلاً اون زمان Where was BBK??!🤔
زمان حال هم با توجه به دامنه ی وسیع محصولات برندهای چینی مقایسه ی عملکرد و نوآوریشون با مدل های انگشت شمار الجی بی انصافی نیست؟؟

Taha

بله شما درست میگید من بخاطر سنم زیاد نوآوری های ال جی رو ندیدم 👌🙏
عذر میخوام🙏

نیما عرفانی

نه عزیزم خواهش میکنم آخه چرا عذرخواهی؟ کار اشتباهی نکردی که فقط نظرتو گفتی منم توضیحات بیشتر دادم 🙂 سن برای من اهمیتی نداره و معیار مناسبی برای آشنایی با شخصیت و سطح تفکر آدما نیست. خودتو دست کم نگیر ، ارزشت فراتر از این حرفاست که بخوای همش رو این موضوع متمرکز باشی⁦❤️⁩🎼

Taha

قربون شما ، متشکرم🙏
واقعا از صحبت کردن با شما کلی چیز یاد میگیرم و لذت میبرم ⁦❤️⁩👌

Mahdi

عاشقشم

نیما عرفانی

اونم عاشقته
دل به دل لوله کشی!

online_wireless

طراحي به كنار اون لوگوي نوكيا پايين صفحه نمايش واقعا رو مخه و خيلي زشت ميكنه گوشي رو

Milad7

افتضاح… تعطیلش کنید بره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)