حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طعنه توییتری بی ام و به بنز پیرامون اس کلاس ۲۰۲۱ جدید : Nice S

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | خودرو

دو روز پیش با هم با مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱ آشنا شدیم. دیروز هم ویدیو کامل معرفی این خودرو لوکس مرسدس بنز را با هم تماشا کردیم. نکته جالب اما طعنه توییتری بی ام و به بنز پیرامون اس کلاس ۲۰۲۱ جدید است که با “Nice S” انجام شده است! همچنین بنز به بی ام و پاسخ داده است.

طعنه توییتری بی ام و به بنز

کل کل دوستانه بین سازندگان خودروهای لوکس موضوع جدیدی نیست. از طعنه های پیشرفته گرفته تا طعنه های موجود در رسانه های اجتماعی BMW، مرسدس و آئودی غالباً با ترفندها و طعنه های هوشمندانه ای که اغلب طرفداران هر برند را به طرق مختلف قلقلک می دهد، با هم رقابت می کنند. اندکی پس از رونمایی مرسدس از اس کلاس ۲۰۲۱ حساب توییتر BMW تصمیم گرفت با پیغامی واضح و تمیز، رقیب آلمانی خود را تحریک کند و با این وجود آنچه را که خود برای رقابت با جدیدترین سدان پرچمدار دایملر ارائه می دهد، به نمایش بگذارد.

مرسدس کلاس S 2021 در ماه های اخیر با انتشار نکات و ادعاهای تبلیغاتی شرکت، بسیار سر و صدا کرده است. روز چهارشنبه، S کلاس 2021 سرانجام با شکوه و جلال خود رونمایی شد زیرا در تلاش است تا تعریفی از عملکرد و ضرایب لوکس ارائه دهد. هرچند BMW در آماده باش بود و توییت زیر را به مناسب ارایه محصول رقیب منتشر کرد:

“آنچه فکر می کنیم، وقتی می شنویم” S جدید “در حال آمدن است …”

آن ها در این توییت صفحه رسمی مرسدس را منشن می کند و منتظر می ماند، تا سری ۷ را به نمایش می گذارد و بسیار هوشمندانه، سری 7 نشان داده شد که در یک جاده تپه ای به شکل S قرار دارد!

پاسخ توییتر مرسدس نیز سریع بود. در این پیام آمده است:

“ما می دانیم كه ما” خوب S “داریم، ممنون كه ما را به ما نشان دادید.”

در زمان تهیه این گزارش، آئودی وارد بازی نشده است اما در صورت تمایل A8 را نیز به نمایش می گذارد.

طرفداران سازندگان اتومبیل، یک بار دیگر وارد بازار شدند تا برند مورد علاقه خود ستایش کنند و از سوی دیگر توییت ها را به اشتراک بگذارند. چنین مبادلاتی، حرکات هوشمند بازاریابی به همان شکلی که هستند، غالباً چهره انسانی شرکت های اتومبیل سازی را نشان می دهند و به آنها کمک می کند تا با مخاطبان بیشتری ارتباط برقرار کنند.

نظر شما درباره این کل کل توییتری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

جواب مرسدس جالب بود کمر bmw شکست😅😂

V800B

برعکس ب‌گمونم جوابش هیچ ربطی ب سخن اونا نداشت
جوابش بیشتر میخورد مال ی بچه ۱۸ ساله ک تمام فکرش ذهنش یاد گرفتن تیکه باشه

AŁɪ

نمونه بارز یه فن «بی ام و »کله پوک 😶😅👆

Taha

علی دیگه جواب این آدمو نده 🙏.
از زمین و زمان ناراضی هست این دوستمون 😅😉

lovenokia

جالبه سایپا اومده زیر هر دو توئیت ، توئیت جدیدی زده کمر بنز و بی ام و ، هر دو رو شکسته !

توئیت سایپا : The game is over ، We know we are the best ، Thank you for your reminder

ترجمه فارسی : بازی تمام شده است ، ما میدانیم بهترین هستیم ، ممنون که یاداوری کردید . 🙂

AŁɪ

دهنت سرویس 😂👌

V800B

خوشم امد bmw هم پی برد بنز اصلا چیز جالبی معرفی نکرد

Mahdi

عاشقتم هر دوتاتون

Yas

میگن سایپا و ایران خودرو هم سری 8 پراید و بزودی داره وارد بازار میکنه واسه رقابت با سری 7 مرسدس شمام این خبر و شنیدین بچها؟
بنظرتون پراید حرفی واس گفتن داره امسال؟؟

نیما عرفانی

دوستانی که در جریان اون نظرسنجی من در خصوص انتخاب دلخواه ماشین های مورد علاقشون در سگمنت های مختلف بودن، دیدن که در آخر نظر خودم هم گفتم و حتی یه مورد از بنز تو لیست انتخابام نبود اما آدم باید واقع بین باشه و به دور از تعصب اظهار نظر کنه …
✓من یه تعریف از این ماشین میکنم و یه انتقاد …
راستش خودم به شخصه تا قبل از ارائه ی این ماشین ، محصول رقیب سنتیش BMW 7 series رو بهش ترجیح میدادم اما الحق و الإنصاف مدل ۲۰۲۱ s کلاس به مراتب بیشتر از مدل ۲۰۲۱ BMW سری ۷ تغییر و تحول داشته و در واقع BMW فقط اومده رو محصولش فیس لیفت انجام داده و ویدئوهاش هم داخل یوتیوب موجوده و میتونید خودتون برید و مشاهده کنید .اما بنز با معرفی این ماشین خواسته یجور تلفیق تکنولوژی های روز و طراحی نوین به سبک خودشو نمایش بده و میشه گفت بنز رسماً وارد سطحی شده و مفهوم تازه ای از خودروی لوکس رو پیدا کرده که قبلاً بزرگانی همچون تسلا دَرِش پیشگام بودن و انتقادی هم که به این ماشین وارده بی ارتباط به این قضیه نیست . راستش من قبل از اینکه این ماشین معرفی بشه؛ تصاویر نمای داخلی و بیرونیش رو تو فضای مجازی به خصوص در اینستاگرام دیده بودم و طراحی داشبورد و مانیتور وسط و فرم دستگیره های مخفیِ درها در اولین نگاه منو یاد تسلا انداخت و به نظرم این نکته‌ی منفی برای بنز که سابقه ی طولانی و درخشانی در صنعت خودروسازی داره تلقی میشه چراکه از اون زبان طراحی و اصول خودش فاصله گرفته و جداً دیگه اون ابهت و شکوه و جلال نسل های قبلی رو نداره اما با این حال بازم جا داره به عنوان یکی از عاشقان BMW تکرار کنم این ماشین نسبت به اصلی ترین رقیبش یعنی مدل ۲۰۲۱ BMW سری ۷ سرتره 👌.

Milad7

اینا را ول کن امروز 206 تیپ 2 رسید به 198 میلیون! فردا به 200 هم میرسه!
قبل عید 100 میل بود!

ممد بمولا

کل کل این دو برند همیشه جذاب بوده 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)