حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به ترفند زیرکانه اپل برای مخفی سازی نمونه اولیه اپل واچ

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

در طول تاریخ اپل برای مخفی کردن طراحی محصولاتش دست به ترفندهای عجیبی زده و حالا می‌خواهیم نگاهی به ترفند جالب اپل برای مخفی کردن نمونه اولیه اپل واچ داشته باشیم.

سال ها پیش زمانی که اپل آیفون ۴ را توسعه می داد برای اینکه از چشم رسانه ها در امان بماند نمونه اولیه این گوشی را در قابی شبیه به نسخه گذشته این گوشی یعنی آیفون 3GS قرار داد که با تصادفی گم شدن یک نسخه از آن در رستورانی تلاش هایشان بی اثر ماند. از همین روش برای مخفی سازی آیفون ۶اس نیز استفاده شده بود اما موردی که امروز می‌خواهیم به آن بپردازیم یک آیفون نیست بلکه نمونه اولیه اپل واچ است که در قالب یک آیپاد نانو مخفی شده است.

نمونه اولیه اپل واچ

اپل واچ

همان‌طور که پیش‌تر مشخص شد اپل برای مخفی کردن نمونه‌های اولیه محصولاتش دست به اعمال عجیب می‌زند و حالا با انتشار چندین عکس از نمونه اولیه اپل واچ که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد؛ در می‌یابیم که اپل سعی داشته این ساعت را با استفاده از قابی شبیه آیپاد نانو مخفی کند.

در بسته بندی این نمونه اولیه نوشته این را مشاهده می‌کنیم که ذکر می کند “محرمانه  اپل”. قاب ساخته شده برای این محصول بسیار قانع کننده است و از دور بسیار شبیه به آیپاد نانو است اما وقتی به این محصول بیشتر دقت می کنید بردگی و حاشیه صفحه نمایش اپل واچ کاملاً مشخص است.

حتی برای اینکه این قالب سیلیکونی بیشتر قانع کننده باشد چند دکمه تقلبی و حتی کلیک ویل مشهور آیپاد بر روی آن تعبیه شده است که نشان دقت اپل به جزئیات حتی در محصولاتی که هیچ‌وقت عرضه نمی‌کند، می‌دهد (!).

وقتی این قاب را از روی این نمونه اولیه برمی‌داریم کاملاً مشخص است که این یک اپل واچ است. آن هم اپل واچ ای که پیش‌تر ندیده بودیم و از آنچه در سال ۲۰۱۵ عرضه شد متفاوت است. از یکی از تفاوت های این دستگاه می توان به حسگری در طرفین آن اشاره کرد که استفاده و کاربرد آن را نمی‌دانیم. این اولین نمونه اولیه اپل واچ نیست که از مراکز بازیافت کشف شده و در گذشته ۲ مدل دیگر از این دستگاه را دیده بودیم اما این یکی انگار جزو نمونه های آخری و آماده عرضه بوده چون از طراحی کامل تر و پولیش بیشتری برخوردار است.

نظرات خود را درباره اپل واچ با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشقتم اپل

MohammadFarhaadi

دقت به جزییات در شرکت اپل صد در صده.یعنی طوری به جزییات دقت میکنن که یه مورد هم جا نمونه.حساسیت اپل که از استیو جابز به ارث رسیده به این شرکت شامل همه چیز میشه از مهم و حیاتی بودن تبلیغات تا کلمه به کلمه صحبتهای مدیران و پرسنل این شرکت تا تبلیغات که در این حد اهمیت میدن که من فکر میکنم هیچ وسیله،مدل مو،رنگ،موزیک،کادر دوربین و… حتی هیچ پیکسلی تو این ویدیوها بی حکمت نیست!!!لامصب به چیا که دقت نمیکنن.فیلم استیو جابز فکر کنم سال ۲۰۱۱ یا همون طرفا باید باشه رو ببینید تا متوجه بشید.

Milad7

دهنت سرویس 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سپهر سهرابی