حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تغییر رنگ قاب گوشی ابتکار آتی ویوو خواهد بود؟

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | تماشا کنید، ویوو

تقریبا ۳ سالی هست که رنگ های گرادیانت طور بین سازندگان موبایل و به خصوص اندرویدی ها همه گیر شده است. البته این اواخر علاقه به آن شدت اوایل نیست اما همچنان رنگ های خاصی را شاهد هستیم. اپل به این ترند بی محلی کرد ولی به نظر می رسد که چینی ها به دنبال تغییرات قابل توجه تری هستند. با دیدن یک ویدیو غیررسمی به این فکر فرو می رویم که آیا تغییر رنگ قاب گوشی ابتکار آتی ویوو خواهد بود؟ بله، ویدیویی وجود دارد که یک موبایل را نشان می دهد و قاب آن موبایل می تواند رنگ عوض کند!

تغییر رنگ قاب گوشی

تغییر رنگ قاب گوشی

تغییر رنگ قاب گوشی

این تصویر متحرک بخشی از ویدیوی کوتاه ۱۶ ثانیه ای آتی است. همانطور که می بینید، این قاب تغییر رنگ می دهد. جالب اینکه گفته می شود حتی توانایی آن را دارد که سرعت تغییر رنگ را مشخص کنید! بله، در توییتی از UniverseIce می بینیم که ویدیویی از آن به اشتراک گذاشته شده و گفته می شود:

یک برند تلفن همراه در حال توسعه یک تلفن همراه با قاب عقب تغییر رنگ است که می تواند سرعت تغییر رنگ را تنظیم کند. شاید تلفن هوشمند در آینده فقط یک رنگ داشته باشد: تغییر رنگ!

ویدیو را می توانید اینجا ببینید:

او سپس در توییت بعدی شفاف سازی کرد که این گوشی از برند ویوو خواهد بود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید آیا این می تواند آینده موبایل باشد؟ چرا که نه، جذاب است!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Str

سلام
من الان به می یو آی ۱۲ آپدیت کردم قابلیت جدید چیا داره؟
چه تغییراتی کرده

m.b

لیست تغییریات رو عکس بگیر بفرست ترجمه کنیم…

pooria

https://www.karzar.net/school-closures
مخالفت با برگزاری حضوری مدارس

Finch

جالبه اما من خوشم نیومد

Milad7

چه جالب!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)