حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش تامین قطعات هوآوی از سوی تامین‌کنندگان ژاپنی

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، هواوی

تامین قطعات هوآوی از سمت تامین‌کنندگان ژاپنی با ۵۰ درصد افزایش روبه‌رو شده است. به گزارش وب‌سایت Nikkei Asian Review، هوآوی روز چهارشنبه‌ هفته‌ گذشته اعلام کرد که در سال گذشته‌ میلادی، تامین قطعات مورد نیاز این شرکت توسط شرکت‌های ژاپنی بیشتر از ۵۰ درصد رشد داشته است.

جف وانگ (Jeff Wang)، دبیر زیرمجموعه‌ ژاپنی هوآوی که در توکیو مستقر است، در جریان یک نشست خبری آنلاین این دستاورد را به نقش مهم ژاپن در زنجیره‌ تامین جهانی نسبت داد. بعد از آن که امریکا در ماه جاری میلادی دسترسی هوآوی را به چیپ‌ها و دیگر تجهیزات مبتنی بر فناوری‌های امریکایی محدود کرد، رابطه‌ هوآوی با تامین‌کنندگان ژاپنی‌اش یک‌بار دیگر آزموده شد.

به گفته جف وانگ هوآوی روابط طولانی‌مدت و پایداری با تامین‌کنندگان ژاپنی برقرار کرده است. این شرکت در سال گذشته تقریبا ۱.۱ تریلیون ین (معادل ۱۰.۳ میلیارد دلار) تجهیزات، قطعات و مواد دیگر از شرکت‌های ژاپنی خریده است. برای مقایسه بد نیست بدانید که حجم معاملات تجاری هوآوی با شرکت‌های ژاپنی در سال ۲۰۱۸ به ۷۲۱ میلیارد ین ژاپن می‌رسید.

شرکت هوآوی، بخش ژاپن خود را در سال ۲۰۰۵ تاسیس کرد و در ماه ژوئن امسال، تعداد کارمندان این شرکت ۹۵۰ نفر اعلام شد. هوآوی همچنین بخش از زیادی از قطعات مورد نیاز خود را از شرکت‌های چینی، تایوانی و کره‌ی جنوبی تامین می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

بیخود نیست رابطه اش با سونی اینقدر خوبه و نتیجه اش هم دیده…

AŁɪ

هواوی و ژاپن 😍

MOAZEZ

اگه دنیا هم دستت باشه باز محتاجی به ژاپن مادرصنعت

MohammadFarhaadi

آمریکا با تحریم هواوی در اصل بیشتر به خودش ضربه زد.هم از اینور باعث شد شرکتاش نتونن به هواوی قطعه و خدمات بفروشن از یه طرف دیگه هواوی که توی فایوجی فعلا جلوتر از همست با اختلاف نمیتونه تکنولوژیش رو باهاشون به اشتراک بزاره و از طرف دیگه هم باعث میشه هواوی بیکار نشینه و اون جاهایی که نیاز به وارد کردن قطعه داشت از صفر ولی با سرعت خیلی بالا تکنولوژیها رو برای خودش بومی سازی کنه!و دیگه حتی نیاز هم به آمریکا نداشته باشه.چند سال دیگه هم تو همون زمینه ها ازش جلو بزنه.
دوستان توصیه میکنم در این زمینه فیلم هولوگرام برای پادشاه رو با بازیه تام هنکس نگاه کنید.توش به اشتباهات راهبردی آمریکا در قبال انتقال تکنولوژی به چین اشاره مستقیم میکنه.

Finch

باشه که قطعات ژاپنی به گرد قطعات آمریکایی برسه…

Milad7

جنگ جنگ تا پیروزی 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)