حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری بی سیم نوکیا Power Earbuds Lite در دست توسعه است

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | نوکیا

اگر نوکیا Power Earbuds BH-605 اصلی را مد نظر دارید بد نیست بگویم که اینها یک جواهر پنهان هستند چرا که کیفیت صدای عالی و عمر شگفت انگیز باتری را ارائه می دهند. اگر می توانید با طراحی کمی بزرگتر و سنگین تر زندگی کنید، واقعا مشکل دیگری برای هندزفری های 90 یورویی وجود ندارد. در حقیقت هندزفری بی سیم نوکیا Power Earbuds Lite در دست توسعه هستند و می توانند حتی ارزان تر باشند.

 هندزفری بی سیم نوکیا Power Earbuds Lite

Power Earbuds Lite

Power Earbuds Lite

خوب، ظاهرا یک نسخه Lite تقریبا آماده است، که یک عکس و یک سند گواهینامه Bluetooth SIG نشان می دهد. با توجه به شماره مدل BH-405، ما واقعاً نمی دانیم Power Earbuds Lite از چه مواردی استفاده کرده است تا این نام “lite” را بدست آورد.

با این وجود، به وضوح می توان دریافت که آنها از اتصال بلوتوث ۵.۱ به روز شده استفاده می کنند، که در مقایسه با تراشه بلوتوث 5.0 موجود در هدفونهای اصلی، می تواند اتصال بهتر و مصرف انرژی کمتری را ارائه دهد. به این معنی که از نظر تئوری، این می تواند باتری بیشتری نسبت به ۵ ساعت پخش موسیقی که نسخه اصلی آن ارایه  می کند، با ۱۵۰ اضافی از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت در کیس ارائه دهد.

این هندزفری می تواند بسیار جذاب باشد مخصوصا اگر Power Earbuds Lite برخی از ویژگی های دیگر محصولات مشابه خود را مانند گواهی IPX7 حفظ کند.

مشارکت HMD Global در IFA 2020 کاملا قطعی است. همراه با اطلاعاتی که این شرکت از دستگاه های میان رده در نمایشگاه رونمایی خواهد کرد، نوکیا 2.4 ، 3.4 ، 6.3 و 7.3. شاید Power Earbuds Lite جدید در تاریخ ۱۳ شهریور ۹۹ به این نمایشگاه بپیوندد.

نظر شما چیست؟ منتظر هندزفری بی سیم جدید نوکیا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

خبر خوبیه ولی امیدوارم تو بحث گوشی یه تکونی به خودش بده

Auroro

چ باتری خفنی داره کیسش 3000!!

ظاهرش چنگی به دل نمیزنه
ولی نوکیا همیشه به عنوان ی برند با استحکام عالی قابل احترامه

Mahdi

عاشقتم نکیا

Milad7

گوشی هاش که تعریفی ندارن ببینیم هندزفریش چطوره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)